


аксиален луфт на оста на турбото ГОЛФ 1,9 тди ASV мотор
- zlatnia7408
- Мнения: 220
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 15:51
- Автомобил: vw 7
- Двигател: TDI 2014
- Местоположение: Враца
аксиален луфт на оста на турбото ГОЛФ 1,9 тди ASV мотор
ГОЛФ 1,9 тди ASV мотор , проблем ли е аксиален луфт на оста на турбото? чувам странен шум то него.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: аксиален луфт на оста на турбото
Ако е видим с око е лошо,а комбинирано с страни шумове е по лошо,напълно е възможно и да прокапва и масълце.Но най разумното е да бъде прегледан от човек занимаващ се с такава дейност и той да ти постави диагнозата.
- zlatnia7408
- Мнения: 220
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 15:51
- Автомобил: vw 7
- Двигател: TDI 2014
- Местоположение: Враца
Re: аксиален луфт на оста на турбото
друга турбина или рециклиране, кое е по добре?
тези турбини заменяеми ли са , без генерацията разбира се.
тези турбини заменяеми ли са , без генерацията разбира се.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: аксиален луфт на оста на турбото
Те че са взаимозаменяеми...заменяеми са.Но ще е хубаво да кажеш и моделите.
П.п. предполагам виждаш,че едната е с отлят всмукателен колектор (не знам него ли имаш предвиг под "генерация") и ако искаш да сложиш другата ще ти трябва и колектор.
П.п. предполагам виждаш,че едната е с отлят всмукателен колектор (не знам него ли имаш предвиг под "генерация") и ако искаш да сложиш другата ще ти трябва и колектор.
- zlatnia7408
- Мнения: 220
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 15:51
- Автомобил: vw 7
- Двигател: TDI 2014
- Местоположение: Враца
Re: аксиален луфт на оста на турбото
едната е от голф 4 а другата от пасат .
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: аксиален луфт на оста на турбото
едната е с отлят колектор другата е без колектор и няма как да стане
- zlatnia7408
- Мнения: 220
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 15:51
- Автомобил: vw 7
- Двигател: TDI 2014
- Местоположение: Враца
Re: аксиален луфт на оста на турбото
е не мога ли да взема колектора на голфа а средната част и алуминиевия охлюов от пасата и да стане едно цяло.
- deyan_petrov
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: аксиален луфт на оста на турбото
закрепването на двете турбини към двигателя е различно.
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: аксиален луфт на оста на турбото ГОЛФ 1,9 тди ASV мотор
Сваляш двата чугуна и ги разменяш и си готов и слагаш Пасатовата.
- zlatnia7408
- Мнения: 220
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 15:51
- Автомобил: vw 7
- Двигател: TDI 2014
- Местоположение: Враца
Re: аксиален луфт на оста на турбото ГОЛФ 1,9 тди ASV мотор
Supawiza написа:Сваляш двата чугуна и ги разменяш и си готов и слагаш Пасатовата.

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: аксиален луфт на оста на турбото ГОЛФ 1,9 тди ASV мотор
и на друго място го коментирахме.няма как да стане тая работа.средната част на двете турбини не е същата .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта