Колеги, благодаря ви. Имам някои насоки. Ще човръкнем тук и там както ме съветвате и ще ви пиша за резултата.
"И нека компресията бъде с вас!"



Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
gergeto написа:"И нека компресията бъде с вас!"
И налягането на маслото!

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
gergeto написа: Замерихме и компресия средно около 22 bar.
Колега без да плаша 22 бара за двигател след ремонт са малко.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
Благодаря на колегата от София за компресията 22 бар-а. Пределно ми е ясно, че съм вътре от към "основния ремонт". Връщане назад няма, защото дотук сложих още много "финикийци". Относно налягането на маслото отворихме картера и нещата отиват наистина на привод на маслена помпа. Спешно ме интересува става ли от моя мотор 1.6 ТД маслената помпа и привода на 1.6 чист дизел. ( И 2-та двигателя са една и съща година ).
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
Май имат разлики в зъбчатките колега ..На турбодизела помпата е направена да "блъска" повече масло за единица време(по-оборотна е самата помпа) Виж ако смениш САМО масл.помпа и оставиш старата вакуум помпа(нали колелцето е на нея) -ще стане , но ако и вакуум помпата смениш от ТД -ето ще трябва и спомагателния вал от ТД-ето да сложиш...така мисля аз ,нека и някой колега който е сигурен и той да се изкаже..Успех
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
Добре, но ако на ТД - то е направена да хвърля повече масло, то според мен разликата би трябвало да е в самата маслена помпа ( брой зъби , предавателно число и т.н.)
Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
всичко е еднакво разлика има само ако е от бензинка маслената помпа слагай нямаш никви грижи пове4ето vw патят от маслени помпи след ремонт на двигателя
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
gergeto написа:Добре, но ако на ТД - то е направена да хвърля повече масло, то според мен разликата би трябвало да е в самата маслена помпа ( брой зъби , предавателно число и т.н.)
samo_pechka написа:Тоя вал върти вакуум-помпата,а тя пък посредством едно перо маслената помпа.Виж къде ти е вакуум-помпата(намира се под тройника на главата) ,закрепена е с един болт-развии го о и я дигни (лесно е) .Огледай я хубаво ,на нея има едно зъбно колелце-погледни как е,огледай зацепването към вала на маслената помпа-виж перото как е .Ще ти станат доста неща ясни и оттам нататък продължаваш.Успех колега.
Написал съм го колега...ама пак да кажа: Спомагателния вал ВЪРТИ ВАКУУМ ПОМПАТА,А ТЯ ПЪК ПОСРЕДСТВОМ ЕДНО ПЕРО-МАСЛЕНАТА ПОМПА .Написал съм го ..ама няма кой да четеsamo_pechka написа:Май имат разлики в зъбчатките колега ..На турбодизела помпата е направена да "блъска" повече масло за единица време(по-оборотна е самата помпа) Виж ако смениш САМО масл.помпа и оставиш старата вакуум помпа(нали колелцето е на нея) -ще стане , но ако и вакуум помпата смениш от ТД -ето ще трябва и спомагателния вал от ТД-ето да сложиш...така мисля аз ,нека и някой колега който е сигурен и той да се изкаже..Успех


Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
стига сте писали глупости за обороти и тем подобни слагай и карай бе човек няма никва разлика в помпите на 1.6д и 1,6тд
Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
всичко е еднакво това е vw 1,6дsamo_pechka написа:Май имат разлики в зъбчатките колега ..На турбодизела помпата е направена да "блъска" повече масло за единица време(по-оборотна е самата помпа) Виж ако смениш САМО масл.помпа и оставиш старата вакуум помпа(нали колелцето е на нея) -ще стане , но ако и вакуум помпата смениш от ТД -ето ще трябва и спомагателния вал от ТД-ето да сложиш...така мисля аз ,нека и някой колега който е сигурен и той да се изкаже..Успех
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
В маслените помпи няма разлика, и аз така разбрах от темата. Въпроса сега е дали валовете и вакуум помпите са еднакви, по-точно зъбните им колела. Стана ми интересно дали има разлика в колелата на 1.6D и 1.6TD.
Иначе на бензините колелото на спомагателния вал е с обратен наклон на зъбите
Иначе на бензините колелото на спомагателния вал е с обратен наклон на зъбите

Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
не няма само ако е от 1,9дvwpnss написа:В маслените помпи няма разлика, и аз така разбрах от темата. Въпроса сега е дали валовете и вакуум помпите са еднакви, по-точно зъбните им колела. Стана ми интересно дали има разлика в колелата на 1.6D и 1.6TD.
Иначе на бензините колелото на спомагателния вал е с обратен наклон на зъбите
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
Колеги днес сменихме маслената помпа. Майсторът отвори в сервиза старата и ми показа износването - зъбчатките доста са потъркали по капака. От там се получава луфт нагоре-надолу и съответно горе по перото. Въпреки че настоявах, че има разлика във вакум помпите майсторът се ядоса сложи ги 2-те една до друга и преброихме зъбите - 14 броя ако не се лъжа и външно абсолютно никва разлика. Единствената разлика очевадна е, че на турбото маслената помпа има сложени някви пластмасови "крила", които се падат в картера пред обратното масло от турбото (тръбичката, която връща маслото от турбото в картера ). Не знам до каква степен играят съществена роля при вече чистия дизел, но за да не ме изгони майстора от сервиза накрая млъкнах. Сложихме така както са комплект моята маслена помпа с моята вакумна помпа. Минах 50 километра извън градско, а ламата не светна ( на маслото ). Изводи и идеи оставям на вас.
Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
тези пластмаси са да не се плиска маслото из картера както на цистерните има прегради и на чистият дизел ги има но по принцип като са стари и поопекани е по хубаво да се махнат защото съм виждал отчупено парче залепнало на цедката на помпата е ти поне се увери че нямат разлика както бях ти писал.проблема идва че когато се прави ремонт се сменят лагери клапана на старата помпа е имал определен ход да отваря и затваря и като се оплатни двигателят със лагерите се променя и ходът на клапана и затова се получава такаgergeto написа:Колеги днес сменихме маслената помпа. Майсторът отвори в сервиза старата и ми показа износването - зъбчатките доста са потъркали по капака. От там се получава луфт нагоре-надолу и съответно горе по перото. Въпреки че настоявах, че има разлика във вакум помпите майсторът се ядоса сложи ги 2-те една до друга и преброихме зъбите - 14 броя ако не се лъжа и външно абсолютно никва разлика. Единствената разлика очевадна е, че на турбото маслената помпа има сложени някви пластмасови "крила", които се падат в картера пред обратното масло от турбото (тръбичката, която връща маслото от турбото в картера ). Не знам до каква степен играят съществена роля при вече чистия дизел, но за да не ме изгони майстора от сервиза накрая млъкнах. Сложихме така както са комплект моята маслена помпа с моята вакумна помпа. Минах 50 километра извън градско, а ламата не светна ( на маслото ). Изводи и идеи оставям на вас.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Паразитен вал голф 2 1.6 дизел
Колеги, благодаря на всички, които се включиха досега по темата. Специални благодарности на "samo_pechka" ( продължавам да поддържам неговата теза, че все пак има някаква разлика м/у двата двигателя ). Поддържам този автомобил от сантиментална гледна точка, защото във семейството ми има член със сериозен здравословен проблем. За това ми се налагат чести пътувания до София по всяко време на денонощието, независимо от атмосферните условия. До сега този автомобил никога не ме е предал! За това съм решил да го поддържам до последно. За това, че ми помагате със съвети в нужда ви чувствам съпричастни и ви благодаря! С това закривам темата за маслото за момента. THANK YOU PEOPLE!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта