

vwpnss написа:AFN мисля, че е с триъгълен фланец, а при тебе е трапецовиден фланеца нали?
Все пак има хора който знаят, обаче още не са започнали да отговарят.
А защо не монтираш ККК К24/GARRETT T3 или ККК К14/GARRETT T2, които ще станат без преправяне?
vwpnss написа:Не съм сигурен дали става или не става със сигурност, затова трябва да се изчака да пише някой дето се занимава или се е занимавал с двата двигатела.
Иначе оригиналната турбина на JR е GARRETT T3 или ККК К24.
http://members.chello.nl/y.timmer1/ В този сайт има интересни неща.
batkoto_f написа:имам запитване от незнание
главата от 1.6 Д ще станели на 1.6 ТД ( на пръв поглет са ми еднакви , а още несъм разглобил чистия дизел)
мерси предварително
samo_pechka написа:Турбо от AFN-недей...не ,че няма да стане.То е с променлива геометрия,управлението и ще е проблем,турболагът ще е голям,късно се развърта и може би никога няма да използваш пълния и капацитет-налагат се ред промени-помпа(ГНП) ,дюзи ,по-голяма горивна камера..абе ..Инак ако е К24 -ще е супер ,с челен кулер,с "нагласено" ГНП,дюзи на 165 бара...ще ти дишат пепела на сфетофара
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта