Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kristian91pk
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот kristian91pk » Чет 12 яну 2012 0:13


Имам малък проблем и пак се обръщам към вас.Значи дават ми турбо от AFN на мнооого изгодна цена, и искам да го бодна на голфчето :screwy .Обаче имам един огромен проблем, на AFN турбото е с разтоварващ клапан който мисля(дано да греша)се управлява от компютър, а не от налягането от турбото.Та въпроса ми е, може ли да се замени с клапан от друго турбо който работи с налягане, не с жици mhihi .И още нещо, дали турбото ще пасне на моя колектор?или колектор от AFN ще пасне на моя JR, или има ли колектор на който ще пасне турбото, а самия колектор ще пасне на моята глава(не че не може да се направи фланец де....)?




vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот vwpnss » Пон 16 яну 2012 17:09


AFN мисля, че е с триъгълен фланец, а при тебе е трапецовиден фланеца нали?
Все пак има хора който знаят, обаче още не са започнали да отговарят.
А защо не монтираш ККК К24/GARRETT T3 или ККК К14/GARRETT T2, които ще станат без преправяне?


Потребителски аватар
kristian91pk
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот kristian91pk » Пон 16 яну 2012 20:02


vwpnss написа:AFN мисля, че е с триъгълен фланец, а при тебе е трапецовиден фланеца нали?
Все пак има хора който знаят, обаче още не са започнали да отговарят.
А защо не монтираш ККК К24/GARRETT T3 или ККК К14/GARRETT T2, които ще станат без преправяне?

Колега турбините са ми тъмна индия, питах за AFN защото ми изпадна супер на далавера такова турбо, по-евтино от колкото оригиналния вентилатор mhihi .Но щом не става на колектора сигурно няма да го вземам, за фланец се отказах...Ще търся оригинална турбина от JR.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот vwpnss » Пон 16 яну 2012 20:24


Не съм сигурен дали става или не става със сигурност, затова трябва да се изчака да пише някой дето се занимава или се е занимавал с двата двигатела.
Иначе оригиналната турбина на JR е GARRETT T3 или ККК К24.
http://members.chello.nl/y.timmer1/ В този сайт има интересни неща.


batkoto_f
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 14 дек 2010 21:43
Автомобил: polo MK3 6n
Двигател: 1.4 AEX
Местоположение: svoge

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот batkoto_f » Пон 16 яну 2012 21:44


имам запитване от незнание
главата от 1.6 Д ще станели на 1.6 ТД ( на пръв поглет са ми еднакви , а още несъм разглобил чистия дизел)
мерси предварително :roll:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот samo_pechka » Пон 16 яну 2012 21:46


Турбо от AFN-недей...не ,че няма да стане.То е с променлива геометрия,управлението и ще е проблем,турболагът ще е голям,късно се развърта и може би никога няма да използваш пълния и капацитет-налагат се ред промени-помпа(ГНП) ,дюзи ,по-голяма горивна камера..абе ..Инак ако е К24 -ще е супер ,с челен кулер,с "нагласено" ГНП,дюзи на 165 бара...ще ти дишат пепела на сфетофара :Mr Green Fun


Потребителски аватар
kristian91pk
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот kristian91pk » Пон 16 яну 2012 23:29


vwpnss написа:Не съм сигурен дали става или не става със сигурност, затова трябва да се изчака да пише някой дето се занимава или се е занимавал с двата двигатела.
Иначе оригиналната турбина на JR е GARRETT T3 или ККК К24.
http://members.chello.nl/y.timmer1/ В този сайт има интересни неща.

Мерси за линка колега, но съм малко скаран с чуждите езици.

batkoto_f написа:имам запитване от незнание
главата от 1.6 Д ще станели на 1.6 ТД ( на пръв поглет са ми еднакви , а още несъм разглобил чистия дизел)
мерси предварително :roll:

Мисля че бяха еднакви, но нека някой който е напълно сигурен да се изкаже.

samo_pechka написа:Турбо от AFN-недей...не ,че няма да стане.То е с променлива геометрия,управлението и ще е проблем,турболагът ще е голям,късно се развърта и може би никога няма да използваш пълния и капацитет-налагат се ред промени-помпа(ГНП) ,дюзи ,по-голяма горивна камера..абе ..Инак ако е К24 -ще е супер ,с челен кулер,с "нагласено" ГНП,дюзи на 165 бара...ще ти дишат пепела на сфетофара :Mr Green Fun

Именно, с променлива геометрия е.... mhihi .А това к24 слага ли се сериино в някои коли, по-лесно ще се намери употребявано ако го монтират.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот vwpnss » Пон 16 яну 2012 23:44


ККК К24 се монтира серийно на двигател JR, както и GARRETT T3.
Аз махнах GARRETT T3 и сложих ККК К14. С Гарета на баирите нещо не вървеше добре, като запушена беше, с К14 има голяма разлика - върви много повече. Сега не знам дали Гарета е бил нещо повреден или просто К14 дава повече мощност mhihi


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот samo_pechka » Вто 17 яну 2012 0:05


Бе то най-добре да е оригинален за твоята кола,че да не се налага правене на фланци ...има го най-вече по голф 2 тд,ауди 80 1.6 тд,бусчетата т3,,Инак са популярни и ги има и по други коли-проблема е обаче във фланеца..Една снимка информативно http://www.tuning.bg/forum/download/fil ... &mode=view това е турбинката за твоята кола(естествено и колектори ще ти трябват,,)


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот vwpnss » Вто 17 яну 2012 0:12


Четирите турбини дето ги споменах стават. С еднакви фланци са. Маслената магистрала също съвпада. Естествено най-добре е да се търси турбо от подобен двигател на VW, за да е еднакъв фланеца.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот samo_pechka » Вто 17 яну 2012 0:22


Дали няма да стане от 1Z заедно с колектора( е ,верно ,че не е к 24,ама все е напредък,пък и във всяка морга ги има...)


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот vwpnss » Вто 17 яну 2012 0:25


1Z не е с променлива геометрия.
Сигурно ли е, че ще върви добре с турбо от TDI?


Потребителски аватар
kristian91pk
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 21 юни 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот kristian91pk » Сря 18 яну 2012 14:27


Значи окончателно турбо от AFN отпада.Не държа турбото да е с променлива геометрия(въпреки че ми се иска).Просто искам да му сложа турбо че набира като влак.


vwpnss
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Разликата между 1,6д и 1,6тд.

Мнениеот vwpnss » Сря 18 яну 2012 17:12


Освен да търсиш турбо ККК К24. Монтираш го и готово. Може да трябва на нафтовата помпа да се направи някаква настройка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта