проблем с гаснене на пасат АФН 99г - решен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

проблем с гаснене на пасат АФН 99г - решен

Мнениеот svere » Съб 05 май 2012 17:45


Здравейте колеги!
Вчера имах следния проблем.

както си карах, малко преди кръстовище колата изгасна и никакво палене докато не умря акумулатора. Задърпах я до нас и на следващия ден на светло огледах къде може да е проблема. Беше пукнато маркучето на излишното гориво. Смених, обезвъздуших и колата запали.
След това тръгнах за провинцията и след около 20км примигна реотанчето за подгрева и колата угасна. Опитах да запаля но при подаване на контакт реотана въобще не светваше и кола не запали .. така 2-3 опита. За късмет имах лаптоп и я закачих с на Ваг -ком , първоначално 1-2 пъти не откри engine модула. на 3- път го откри, погледнах за грешки, но нямаше никакви. Не знам дали е съвпадение, но след като изключих ваг-кома колата запали и 150км никакви проблеми.


Идей някакви?

ПС:Отворих капака и поразамърдах де какви букси видях.

Последна промяна от svere на Вто 08 май 2012 10:39, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
predat0r
Мнения: 2810
Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
Автомобил: Mercedes-Benz W203
Двигател: C270CDI
Местоположение: АСЕНОВГРАД

Re: проблем с въздух в горивната система

Мнениеот predat0r » Съб 05 май 2012 17:46


Всичко ОК! ама за каква кола става въпрос :D


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: проблем с въздух в горивната система

Мнениеот svere » Съб 05 май 2012 17:50


Извинявам се за пропуска!
става въпрос за пасат 1.9тди АФН 99г

ПС: колата е с чипове и са на цокли, дали може от там да идва нещо проблем от не-добър контакт? Ако там е евентолано проблема, какво е решението, като изключим директното запояване на чиповете. До сега 2-години не съм имал подобни проблеми


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: проблем с гаснене на пасат АФН 99г

Мнениеот bkunev » Нед 06 май 2012 18:33


Аз имах подобен проблем на моята кола. Пак так гасне, пали се, свети "пружината". Оказа се студена спойка на реле 109. Чувал съм, че то дава ток на помпата ли, к'во ли е... по вещите да кажат, беше се спукала една спойка и се клатеше там едно елементче, презапоих и се оправи.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: проблем с гаснене на пасат АФН 99г

Мнениеот hooligan_sk » Пон 07 май 2012 9:50


bkunev написа:Аз имах подобен проблем на моята кола. Пак так гасне, пали се, свети "пружината". Оказа се студена спойка на реле 109. Чувал съм, че то дава ток на помпата ли, к'во ли е... по вещите да кажат, беше се спукала една спойка и се клатеше там едно елементче, презапоих и се оправи.


Реле 109 :да:


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: проблем с гаснене на пасат АФН 99г

Мнениеот svere » Пон 07 май 2012 17:18


@hooligan_sk нямам реле 109, моето е 219


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: проблем с гаснене на пасат АФН 99г

Мнениеот hooligan_sk » Пон 07 май 2012 17:23


svere написа:@hooligan_sk нямам реле 109, моето е 219


:да:


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: проблем с гаснене на пасат АФН 99г - решен

Мнениеот svere » Вто 08 май 2012 10:38


Проблема е решен (поне за сега...при пробег 500км), благодарение на колегите от дизел форума.
Както сам подозирах, оказа се проблем в цоклите на чиповете. Подложих отдолу една изолаторна слюдичка.
Оригиналните цокли си имат подложка около 0.8мм, но на моите цокли беше махната за да могат да се запоят. поради тази причина самия чип влиза по-навътре и явно е дошъл момент да прекъсне за малко контакта на някое от крачетата
БЛАГОДАРЯ!!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта