Здравейте колеги!
Вчера имах следния проблем.
както си карах, малко преди кръстовище колата изгасна и никакво палене докато не умря акумулатора. Задърпах я до нас и на следващия ден на светло огледах къде може да е проблема. Беше пукнато маркучето на излишното гориво. Смених, обезвъздуших и колата запали.
След това тръгнах за провинцията и след около 20км примигна реотанчето за подгрева и колата угасна. Опитах да запаля но при подаване на контакт реотана въобще не светваше и кола не запали .. така 2-3 опита. За късмет имах лаптоп и я закачих с на Ваг -ком , първоначално 1-2 пъти не откри engine модула. на 3- път го откри, погледнах за грешки, но нямаше никакви. Не знам дали е съвпадение, но след като изключих ваг-кома колата запали и 150км никакви проблеми.
Идей някакви?
ПС:Отворих капака и поразамърдах де какви букси видях.



проблем с гаснене на пасат АФН 99г - решен
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
проблем с гаснене на пасат АФН 99г - решен
Последна промяна от svere на Вто 08 май 2012 10:39, променено общо 2 пъти.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: проблем с въздух в горивната система
Всичко ОК! ама за каква кола става въпрос 

- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: проблем с въздух в горивната система
Извинявам се за пропуска!
става въпрос за пасат 1.9тди АФН 99г
ПС: колата е с чипове и са на цокли, дали може от там да идва нещо проблем от не-добър контакт? Ако там е евентолано проблема, какво е решението, като изключим директното запояване на чиповете. До сега 2-години не съм имал подобни проблеми
става въпрос за пасат 1.9тди АФН 99г
ПС: колата е с чипове и са на цокли, дали може от там да идва нещо проблем от не-добър контакт? Ако там е евентолано проблема, какво е решението, като изключим директното запояване на чиповете. До сега 2-години не съм имал подобни проблеми
- bkunev
- Мнения: 402
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: проблем с гаснене на пасат АФН 99г
Аз имах подобен проблем на моята кола. Пак так гасне, пали се, свети "пружината". Оказа се студена спойка на реле 109. Чувал съм, че то дава ток на помпата ли, к'во ли е... по вещите да кажат, беше се спукала една спойка и се клатеше там едно елементче, презапоих и се оправи.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: проблем с гаснене на пасат АФН 99г
bkunev написа:Аз имах подобен проблем на моята кола. Пак так гасне, пали се, свети "пружината". Оказа се студена спойка на реле 109. Чувал съм, че то дава ток на помпата ли, к'во ли е... по вещите да кажат, беше се спукала една спойка и се клатеше там едно елементче, презапоих и се оправи.
Реле 109

- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: проблем с гаснене на пасат АФН 99г
@hooligan_sk нямам реле 109, моето е 219
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: проблем с гаснене на пасат АФН 99г
svere написа:@hooligan_sk нямам реле 109, моето е 219

- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: проблем с гаснене на пасат АФН 99г - решен
Проблема е решен (поне за сега...при пробег 500км), благодарение на колегите от дизел форума.
Както сам подозирах, оказа се проблем в цоклите на чиповете. Подложих отдолу една изолаторна слюдичка.
Оригиналните цокли си имат подложка около 0.8мм, но на моите цокли беше махната за да могат да се запоят. поради тази причина самия чип влиза по-навътре и явно е дошъл момент да прекъсне за малко контакта на някое от крачетата
БЛАГОДАРЯ!!!!
Както сам подозирах, оказа се проблем в цоклите на чиповете. Подложих отдолу една изолаторна слюдичка.
Оригиналните цокли си имат подложка около 0.8мм, но на моите цокли беше махната за да могат да се запоят. поради тази причина самия чип влиза по-навътре и явно е дошъл момент да прекъсне за малко контакта на някое от крачетата
БЛАГОДАРЯ!!!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 37 госта