


Трасето на газовете към кулера и тубото Б5.5 1,9тди 131 к.с.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 23 ное 2009 9:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Трасето на газовете към кулера и тубото Б5.5 1,9тди 131 к.с.
Извинете за невежеството но искам да попитам трасето по което вървят отработените газове към кулера и обратно към турбото трябва ли да е (добре)уплътнено, защото от чиста проба любопитство разглобих един участък и видях че в двата му края има гумени пръстени ,които като че ли не уплътняват много добре.Има ли значение това за работата на турбото и двигателя.Колата е Пасат 1,9тди 2001г.131кс.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трасето на газовете към кулера и тубото Б5.5 1,9тди 131 к.с.
Новичък си,нормално да не си запознат.......и аз така в началото метах "яки" въпроси,но с времето наблегнах на четене из темите,отговорите са написани многократно....
Та по въпроса ти:това не са отработени газове,а въздух под налягане (не голямо) създаден от турбото....и този въздух не се връща към турбото,а влиза над него в цилиндрите
И аз така като теб от любопитство разглобих долу връзката при кулера,понеже на повечето ни автомобили там се омаслява (събира се полека лека масло,идващо от турбото и от картерните газове) и видях въпросните уплътнения (сплескани)
Отидох до магазин за О-пръстени и си купих нови,кръгли,маслоустойчиви и по-дебели.....с малко смазка и добре разпределен напън всичко си влезе и оттогава нямам грам изпускане или омасляване!Така че.....има си значение,ако има излаз на въздух-не е добре за турбо/двигател 
На ЕГР-а също има О-пръстен,опича се с времето и почва да сълзи и цапа всичко надолу.....смяната му е елементарна,виж огледай.....

Та по въпроса ти:това не са отработени газове,а въздух под налягане (не голямо) създаден от турбото....и този въздух не се връща към турбото,а влиза над него в цилиндрите



На ЕГР-а също има О-пръстен,опича се с времето и почва да сълзи и цапа всичко надолу.....смяната му е елементарна,виж огледай.....

-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 23 ное 2009 9:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Трасето на газовете към кулера и тубото Б5.5 1,9тди 131 к.с.
Благодаря колега,аз също заради омасляването разглобих част от трасето!!!Можеш ли да ми кажеш цената на о-пръстените защото ми казаха че бройката е около 10лв.а те са към десетина.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трасето на газовете към кулера и тубото Б5.5 1,9тди 131 к.с.
Хе хе,няма такова нещо....освен ако става въпрос за оригиналните,те са си със специфична форма!Аз сложих най-обикновенни кръгли (60х4 но не съм сигурен.....в този диапазон бяха) за по лев и нещо бройката!Преди манипулацията всички снадки мърдаха като ги разклатиш,но след интервенцията всичко е чук



-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 23 ное 2009 9:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Трасето на газовете към кулера и тубото Б5.5 1,9тди 131 к.с.
Още веднъж много благодаря !!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта