Трасето на газовете към кулера и тубото Б5.5 1,9тди 131 к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fenddrik
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 23 ное 2009 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Трасето на газовете към кулера и тубото Б5.5 1,9тди 131 к.с.

Мнениеот fenddrik » Чет 10 май 2012 18:05


Извинете за невежеството но искам да попитам трасето по което вървят отработените газове към кулера и обратно към турбото трябва ли да е (добре)уплътнено, защото от чиста проба любопитство разглобих един участък и видях че в двата му края има гумени пръстени ,които като че ли не уплътняват много добре.Има ли значение това за работата на турбото и двигателя.Колата е Пасат 1,9тди 2001г.131кс.




Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Трасето на газовете към кулера и тубото Б5.5 1,9тди 131 к.с.

Мнениеот RadoShopa » Чет 10 май 2012 20:04


Новичък си,нормално да не си запознат.......и аз така в началото метах "яки" въпроси,но с времето наблегнах на четене из темите,отговорите са написани многократно.... :deal

Та по въпроса ти:това не са отработени газове,а въздух под налягане (не голямо) създаден от турбото....и този въздух не се връща към турбото,а влиза над него в цилиндрите :wink: И аз така като теб от любопитство разглобих долу връзката при кулера,понеже на повечето ни автомобили там се омаслява (събира се полека лека масло,идващо от турбото и от картерните газове) и видях въпросните уплътнения (сплескани) 8) Отидох до магазин за О-пръстени и си купих нови,кръгли,маслоустойчиви и по-дебели.....с малко смазка и добре разпределен напън всичко си влезе и оттогава нямам грам изпускане или омасляване!Така че.....има си значение,ако има излаз на въздух-не е добре за турбо/двигател :да:

На ЕГР-а също има О-пръстен,опича се с времето и почва да сълзи и цапа всичко надолу.....смяната му е елементарна,виж огледай..... 8)


fenddrik
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 23 ное 2009 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Трасето на газовете към кулера и тубото Б5.5 1,9тди 131 к.с.

Мнениеот fenddrik » Пет 11 май 2012 18:51


Благодаря колега,аз също заради омасляването разглобих част от трасето!!!Можеш ли да ми кажеш цената на о-пръстените защото ми казаха че бройката е около 10лв.а те са към десетина.


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Трасето на газовете към кулера и тубото Б5.5 1,9тди 131 к.с.

Мнениеот RadoShopa » Пет 11 май 2012 18:55


Хе хе,няма такова нещо....освен ако става въпрос за оригиналните,те са си със специфична форма!Аз сложих най-обикновенни кръгли (60х4 но не съм сигурен.....в този диапазон бяха) за по лев и нещо бройката!Преди манипулацията всички снадки мърдаха като ги разклатиш,но след интервенцията всичко е чук :lol: :да:


fenddrik
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 23 ное 2009 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Трасето на газовете към кулера и тубото Б5.5 1,9тди 131 к.с.

Мнениеот fenddrik » Съб 12 май 2012 17:07


Още веднъж много благодаря !!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта