Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)

Мнениеот policaqqq » Вто 29 май 2012 6:53


Пак събрах моя франкенщайн. Блок 1.6тд с моята глава. Има само един минус, че няма щека за маслото и не можах да исиарам старата но ще се измисли нещо :)




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)

Мнениеот samo_pechka » Вто 29 май 2012 21:05


Ползвал си глава на 1.9 AAZ с блок от 1.6 тд ли? Няма ли да е малко по-разреден заради по-големите бренери на 1.9 главата или? Пиши после как е вървежа и паленето топла :talk:


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)

Мнениеот policaqqq » Сря 30 май 2012 14:44


В монета ангренажа е зацепен на 0*, няма предварение или закъснение, помпата е с малко намалено гориво за икономия, върви си нормално, пали от четвърт студена и топла, турбото е направено да надува до 1.3бара...разбира се само го пробвах моментно и си пукнах костта на единия пръст докато го събирах.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)

Мнениеот ventotdi » Сря 30 май 2012 20:24


Дидо я кажи какво стана когато сложи дюзи и разпръсквачи от 325 ТДС? по меко ли почна да работи , полако ли да пуши , повече ли да върви без друго да пипаш ???


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)

Мнениеот samo_pechka » Сря 30 май 2012 20:43


Какви са дюзите на БМВ ,с колко бара налягане работят.Интересно ми е и на мен - стават за ФВ 1.6 и 1.9 Д (ТД) без преправяне ,така ли ?


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)

Мнениеот policaqqq » Сря 30 май 2012 21:26


Помпата ми е от 1.6тд но буталото и е от 1.9тд. Дюзите ги свалих от глава на БМВ, отворих ги, почистих ги и забелязах че разпръсквачите са малко по големи от моите, дадох ги да ги проверят и ми казаха че са добре. На старите имаше щампа 139бара и на тези имаше такава и ги сложих. Не се сещам обаче дали махнах подложните шайби или не. Намалил съм горивото от помпата, пропушва си леко но това си е нормално, все пак БГ нафта, карам след коли които са 2009-2011година и пушат оздад повече от моята кола. На всичкото отгоре не допълних че съм и с генерация ф61 вътрешен размер от меката връзка надолу. Има влияние но при всяка кола е различно.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)

Мнениеот ventotdi » Сря 30 май 2012 21:36


139 бара не са ли моалко. На моите има щампа 155 бара. За правата генерация спор няма ,че си освободил изхода и улекотяваш работата на мотора обаче по добрия вариянт ще ше да е от турбото до края ,а не от меката връзка. Все пак няма да сменям дюзи значи :да:


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)

Мнениеот policaqqq » Сря 30 май 2012 21:57


Има разлика между чистия и турбо дизела. Но като се оставят в някой сервиз да се стеендоват и да пище 180бара, вътре може да са нагласена на 130бара. Външното е само карпус. А за генерацията така я оставих за да има леко задържащо завихряне че иначе ако е на по голямо от началото и все едно няма турбо.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)

Мнениеот don hose » Чет 31 май 2012 9:07


Дюзите от BMW най-вероятно не са подходящи заради различната шарка на впръскване.Най добре са оргиналните разпръсквачи от 1.6тд.Ако се кара с едносотепенни дюзи се ползва гърбична шайба от помпа за такива дюзи и обратното ако са двустепенни.Аз все още не мога да си обесня как тази кола пали без проблем.Може това да се дължи на факта, че главата е от чист дизел а не от турбо.Не знам за предкамерите на турбото и на атмосферния дали са с еднакъв обем.


Потребителски аватар
policaqqq
Мнения: 254
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)

Мнениеот policaqqq » Чет 31 май 2012 19:43


Тези дни може да направя клип и да ти покажа как пали и как тръгва. Сега доста вали и времето не става за нищо друго освен за занимания вкъщи



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта