



Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Пак събрах моя франкенщайн. Блок 1.6тд с моята глава. Има само един минус, че няма щека за маслото и не можах да исиарам старата но ще се измисли нещо 

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Ползвал си глава на 1.9 AAZ с блок от 1.6 тд ли? Няма ли да е малко по-разреден заради по-големите бренери на 1.9 главата или? Пиши после как е вървежа и паленето топла 

- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
В монета ангренажа е зацепен на 0*, няма предварение или закъснение, помпата е с малко намалено гориво за икономия, върви си нормално, пали от четвърт студена и топла, турбото е направено да надува до 1.3бара...разбира се само го пробвах моментно и си пукнах костта на единия пръст докато го събирах.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Дидо я кажи какво стана когато сложи дюзи и разпръсквачи от 325 ТДС? по меко ли почна да работи , полако ли да пуши , повече ли да върви без друго да пипаш ???
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Какви са дюзите на БМВ ,с колко бара налягане работят.Интересно ми е и на мен - стават за ФВ 1.6 и 1.9 Д (ТД) без преправяне ,така ли ?
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Помпата ми е от 1.6тд но буталото и е от 1.9тд. Дюзите ги свалих от глава на БМВ, отворих ги, почистих ги и забелязах че разпръсквачите са малко по големи от моите, дадох ги да ги проверят и ми казаха че са добре. На старите имаше щампа 139бара и на тези имаше такава и ги сложих. Не се сещам обаче дали махнах подложните шайби или не. Намалил съм горивото от помпата, пропушва си леко но това си е нормално, все пак БГ нафта, карам след коли които са 2009-2011година и пушат оздад повече от моята кола. На всичкото отгоре не допълних че съм и с генерация ф61 вътрешен размер от меката връзка надолу. Има влияние но при всяка кола е различно.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
139 бара не са ли моалко. На моите има щампа 155 бара. За правата генерация спор няма ,че си освободил изхода и улекотяваш работата на мотора обаче по добрия вариянт ще ше да е от турбото до края ,а не от меката връзка. Все пак няма да сменям дюзи значи 

- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Има разлика между чистия и турбо дизела. Но като се оставят в някой сервиз да се стеендоват и да пище 180бара, вътре може да са нагласена на 130бара. Външното е само карпус. А за генерацията така я оставих за да има леко задържащо завихряне че иначе ако е на по голямо от началото и все едно няма турбо.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Дюзите от BMW най-вероятно не са подходящи заради различната шарка на впръскване.Най добре са оргиналните разпръсквачи от 1.6тд.Ако се кара с едносотепенни дюзи се ползва гърбична шайба от помпа за такива дюзи и обратното ако са двустепенни.Аз все още не мога да си обесня как тази кола пали без проблем.Може това да се дължи на факта, че главата е от чист дизел а не от турбо.Не знам за предкамерите на турбото и на атмосферния дали са с еднакъв обем.
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Тези дни може да направя клип и да ти покажа как пали и как тръгва. Сега доста вали и времето не става за нищо друго освен за занимания вкъщи
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта