

frec написа:Така и така сте подхванали темата, да я използвам и аз за да я "доразвием".
В първата и част се обсъждаше колко е "гаден" филтъра за твърди частици.
Време е за 2ра част. Филтър за твърди частици вече НЯМА.
Какво масло сипвате в тоя случай ? пак ли същото по спецификация което е за стандарт 507.00 и т.н или това 504.00 което е уж за коли без ДПФ.
Двигателя е 2.0 тди 170 кс (отскоро даже повече кс) и предпочитам да карам колата с Long life масло за 30000 км.
Досега сипвах само кастрол 4л ~ 160 lv. но ако има как да мина на по-ефтин вариант, като не искам да има компромиси, то бих го направил.
Забравих за маслото 5w30 слагам.
frec написа:на всеки 10000 ми се вижда много често ? то по 3 пъти на година ми идва. освен това Long life маслата нали уж са по скъпи защото им се запазвало по-дълго качествата. ( в смисъл че не се слага същото масло като обикновенното).
това което предлагаш гледам е лонглайф, но цената в БГ според http://store.emk-33.com/product/324099/ ... 0-1-l.html трябва да е 30 лв/литър. а от ебау доставката пише че е 17 Е.
та въпроса ми е по-скоро дали продължават хората да сипват такова с спецификация 507.00 след махане на ДПФ.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта