, че при новите Г5 и Г6 няма мърдане филтър за твърдите частици
Re: филтър за твърдите частици
Ми, аз затова обмислям варианти за TSI
, че при новите Г5 и Г6 няма мърдане 
, че при новите Г5 и Г6 няма мърдане - MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: филтър за твърдите частици
затова бензин му е майката, на един приятел Ситроен C4 2.0 HDI - същия кенеф, ръчкай го повече на градско, изкарвай го извънградско на по-високо обороти, баси икономията с тия нови дизели.. 

Re: филтър за твърдите частици
Принципно силата на дизеловия мотор е в извънградски условия и дългите разстояния, ама повечето хора това не го разбират и страдат от това след време
. Че ДПФ-а си е бъгня, спор няма, но съчетан и с 90% градско си е отврат от всякъде, за това пък хората са измислили бензиновия мотор, който е по-добрия вариант в този случай.
Re: филтър за твърдите частици
Така и така сте подхванали темата, да я използвам и аз за да я "доразвием".
В първата и част се обсъждаше колко е "гаден" филтъра за твърди частици.
Време е за 2ра част. Филтър за твърди частици вече НЯМА.
Какво масло сипвате в тоя случай ? пак ли същото по спецификация което е за стандарт 507.00 и т.н или това 504.00 което е уж за коли без ДПФ.
Двигателя е 2.0 тди 170 кс (отскоро даже повече кс
) и предпочитам да карам колата с Long life масло за 30000 км.
Досега сипвах само кастрол 4л ~ 160 lv. но ако има как да мина на по-ефтин вариант, като не искам да има компромиси, то бих го направил.
Забравих за маслото 5w30 слагам.
В първата и част се обсъждаше колко е "гаден" филтъра за твърди частици.
Време е за 2ра част. Филтър за твърди частици вече НЯМА.
Какво масло сипвате в тоя случай ? пак ли същото по спецификация което е за стандарт 507.00 и т.н или това 504.00 което е уж за коли без ДПФ.
Двигателя е 2.0 тди 170 кс (отскоро даже повече кс
Досега сипвах само кастрол 4л ~ 160 lv. но ако има как да мина на по-ефтин вариант, като не искам да има компромиси, то бих го направил.
Забравих за маслото 5w30 слагам.
-
wolff1
- Мнения: 467
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 23:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: филтър за твърдите частици
frec написа:Така и така сте подхванали темата, да я използвам и аз за да я "доразвием".
В първата и част се обсъждаше колко е "гаден" филтъра за твърди частици.
Време е за 2ра част. Филтър за твърди частици вече НЯМА.
Какво масло сипвате в тоя случай ? пак ли същото по спецификация което е за стандарт 507.00 и т.н или това 504.00 което е уж за коли без ДПФ.
Двигателя е 2.0 тди 170 кс (отскоро даже повече кс) и предпочитам да карам колата с Long life масло за 30000 км.
Досега сипвах само кастрол 4л ~ 160 lv. но ако има как да мина на по-ефтин вариант, като не искам да има компромиси, то бих го направил.
Забравих за маслото 5w30 слагам.
ето ти го по евтиния вариант http://www.ebay.de/itm/Total-Quartz-Ine ... 4162fc15b0
но сменяй маслото на 10 000 км. ако караш предимно градско. това с лонг лайф сервиза е ако караш 90% извънградско. няма смисъл да си е**ш майката на двигателя

Re: филтър за твърдите частици
на всеки 10000 ми се вижда много често ? то по 3 пъти на година ми идва. освен това Long life маслата нали уж са по скъпи защото им се запазвало по-дълго качествата. ( в смисъл че не се слага същото масло като обикновенното).
това което предлагаш гледам е лонглайф, но цената в БГ според http://store.emk-33.com/product/324099/ ... 0-1-l.html трябва да е 30 лв/литър
. а от ебау доставката пише че е 17 Е.
та въпроса ми е по-скоро дали продължават хората да сипват такова с спецификация 507.00 след махане на ДПФ.
това което предлагаш гледам е лонглайф, но цената в БГ според http://store.emk-33.com/product/324099/ ... 0-1-l.html трябва да е 30 лв/литър
та въпроса ми е по-скоро дали продължават хората да сипват такова с спецификация 507.00 след махане на ДПФ.
-
wolff1
- Мнения: 467
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 23:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: филтър за твърдите частици
frec написа:на всеки 10000 ми се вижда много често ? то по 3 пъти на година ми идва. освен това Long life маслата нали уж са по скъпи защото им се запазвало по-дълго качествата. ( в смисъл че не се слага същото масло като обикновенното).
това което предлагаш гледам е лонглайф, но цената в БГ според http://store.emk-33.com/product/324099/ ... 0-1-l.html трябва да е 30 лв/литър. а от ебау доставката пише че е 17 Е.
та въпроса ми е по-скоро дали продължават хората да сипват такова с спецификация 507.00 след махане на ДПФ.
приятел, едното няма общо с другото. хора и без дпф филтър си сипват такова масло. примерно за мойта кола се препоръчва също. лонг лайф режима, при положение да го сменянаш на 2 год. или 30к км. което дойде първо, според западните разбирания е 2 сфетофара и извънградско и каране най малко 100 км. преди да изгасиш двигателя. при всякакъв друг режим, препоръчват 1 год. или 15к. което дойде първо. ако ти си на такъв режим, в което се съмнявам го сменяй на 2 год. а другия въпрос, че според този смешен сайт, цената трябва да е еди каква си е просто трагедия. цената си е такава в германия и на мн. други масла. просто тук в бг, такива шарлатани като тях, искат да ти свалят кожата барабар с бъбрека за 1 масло. купувай смело и като не искаш на 10к. сменяй на 15 000 и нямаш грижи, ако това ще ти спести малко пари

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта