Имам същия проблем. Студена, колата пали без проблам, но като загрее пали трудно - иска яко въртене. Двигателя е 1.9 TDI - 110k. - 99г. Казаха ми че е от свещите. Добре че не тръгнах да ги сменям. Предполагам, че центровката се прави, като се включи колата на компютъра? Демек да ходя на диагностика? Ако може да ми препоръчате къде да ходя?
Благодаря предварително!
Трудно палене при загрят двигател?
- Тони Томов
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 16:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Тони Томов написа:Имам същия проблем. Студена, колата пали без проблам, но като загрее пали трудно - иска яко въртене. Двигателя е 1.9 TDI - 110k. - 99г. Казаха ми че е от свещите. Добре че не тръгнах да ги сменям. Предполагам, че центровката се прави, като се включи колата на компютъра? Демек да ходя на диагностика? Ако може да ми препоръчате къде да ходя?
Благодаря предварително!
Преди да натвориш купчина глупости с този иначе чудесен двигател, породени от ходенето по разни "майстори" и "разбирачи", се консултирай с колегата imedarov (AJM двигател) - той имаше същия проблем и се оказа акумулаторът, възрастта му и стартовият ток който може да отдаде. А една диагностика винаги е от полза - дори само за да се увериш, че с колата всичко е наред.
- Stivi
- Мнения: 8370
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Rumen написа:Тони Томов написа:Имам същия проблем. Студена, колата пали без проблам, но като загрее пали трудно - иска яко въртене. Двигателя е 1.9 TDI - 110k. - 99г. Казаха ми че е от свещите. Добре че не тръгнах да ги сменям. Предполагам, че центровката се прави, като се включи колата на компютъра? Демек да ходя на диагностика? Ако може да ми препоръчате къде да ходя?
Благодаря предварително!
Преди да натвориш купчина глупости с този иначе чудесен двигател, породени от ходенето по разни "майстори" и "разбирачи", се консултирай с колегата imedarov (AJM двигател) - той имаше същия проблем и се оказа акумулаторът, възрастта му и стартовият ток който може да отдаде. А една диагностика винаги е от полза - дори само за да се увериш, че с колата всичко е наред.
И аз казвам същото,но засега никой не споделя дали е пробвал това преди да си строви живота с диагностики и бъркане там където не трябва !
Stivi написа:И аз казвам същото,но засега никой не споделя дали е пробвал това преди да си строви живота с диагностики и бъркане там където не трябва !
Е има нарочна тема по проблема. Колегата imedarov е сподели своите "преживявания" тук и доста други са давали съвети и мения, но от това, което ще прочетете, в крайна сметка се установява, че проблема е бил в акумулатора и най-вече стартовия ток, който може да осигури.
Към колегата Томов: моя съвет е да посетиш все пак някоя диагностика, а ако искаш имам VAG-COM можем да се разберем за удобно и за двама ни време и да я преслушаме.
- Тони Томов
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 16:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря за съветите!
Да ви кажа за развръзката. Трябваше да сменям ангренажен ремък с ролките му там, масло и филтри. Разпитах тук- там за цена и се оказа , че ще ми е най- изгодно в Мото-пфое (приятел работи там). По проблема с запалването при топла кола, след проверка в компютъра майстора каза ,че при моя двигател този проблем се получава от помпата. Ремонта и излизал към 300лв., но ме посъветва ако не ме дразни много, да не я пипам. За сега - не ме дразни много
Да ви кажа за развръзката. Трябваше да сменям ангренажен ремък с ролките му там, масло и филтри. Разпитах тук- там за цена и се оказа , че ще ми е най- изгодно в Мото-пфое (приятел работи там). По проблема с запалването при топла кола, след проверка в компютъра майстора каза ,че при моя двигател този проблем се получава от помпата. Ремонта и излизал към 300лв., но ме посъветва ако не ме дразни много, да не я пипам. За сега - не ме дразни много

Последна промяна от Тони Томов на Вто 24 окт 2006 13:38, променено общо 1 път.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
и наи вероятно тоя ремонт се състои в една центровка на ъгъла на запалване(сигурното е 4е на помпата нищо и няма)провери при някои които разбира от дизелови автомобили и пможе би калата ще се оправи ,а ти ще икономисаш време и париТони Томов написа:Благодаря за съветите!
Да ви кажа за развръзката. Трябваше да сменям ангренажен ремък с ролките му там, масло и филтри. Разпитах тук- там за цена и се оказа , че ще ми е най- изгодно в Мото-пфое (приятел работи там). По проблема с запалването при топла кола, след проверка в компютъра майстора каза ,че при моя двигател (1.9P) този проблем се получава от помпата. Ремонта и излизал към 300лв., но ме посъветва ако не ме дразни много, да не я пипам. За сега - не ме дразни много
- Тони Томов
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 16:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Прав сиjoro9 написа:Хеи колега,посъветвах те и ти обясних как да я оправиш защото каза че ще опиташ.Ти май само консолидираш мнения,.

След като разбрах, че не е голям проблема, ще отложа решаването му, за когато имам повече време. А, майстора от Мото - пфое май се е объркал. Понеже колата ми е Форд с двигател на VW, номера на шасито и двигателя се различават. При Форд , последните няколко знака на шасито са и номера на двигателя, та майстора ми каза диагнозата само като му казах номера на рамата, на която са сложили номера на някакъв дизел на Форд .....
Последно- двигателя е AVG 1.9тди 110к.с.
Последна промяна от Тони Томов на Чет 26 окт 2006 20:46, променено общо 1 път.
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
tonino написа:на помпата и се износва елемента и като загреи се разширява и не дава достатъчно пускова доза(ас така му викам) лесно е за проверка
като не пали порсто охлаждаш помпата с вода и пак пробваш разултата щте го видиш
проверката ясно, ами решението знаеш ли какво е, че и аз имам същия проблем, мога ли и сам да си го направя без да ходя по сервизи, дали е скъпо според тебе?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта