


Голф 3 AFN мени обороти-проблема е отстранен
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Голф 3 AFN мени обороти-проблема е отстранен
Здравейте колеги проблема ми е следния голфа ми(1.9 tdi afn)сменя си оборотите сам.значи както си на нормалните 900(мисля)и изведнъж започва ту да ги вдига ту да ги сваля, а пък някои път стига до 1100 и там си седи доста време.не му влияе климатика-пускам спирам оборотите си седят.ако някой е имал подобен проблем или пък знае от какво може да е нека сподели. а забравих закачван е- нищо не показва предстои ново закачване на комп.
Последна промяна от dizelaki на Пон 23 юли 2012 13:20, променено общо 2 пъти.
- persiii11
- Мнения: 228
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 12:09
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 3 AFN мени обороти.
диагностика на ГНП`то направи колега
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 AFN мени обороти.
Няма как нищо да не показва, грешки може да няма, но си показва горивото и други неща, които влияят за промяната в оборотите.
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 AFN мени обороти.
диагностика на гнп несъм правил,но забелязах че когато държи 1100 оборота пали от четвърт и изпушва много черно а когато си е на нормалните(900)прави поне един оборот стартера и тогава пали и не пуши.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Голф 3 AFN мени обороти.
Колега провери на 1 или 2ри канал на Двигателя колко ти е аванса, в смисел колко иска ЕКУто и на колко е ГНП-то.
Подобен случай имах с едно Ауди,то беше с повреден Аванс регулатор и от време на време се разтройваше селд което си влизаше в норми.
Грешка нямаше защото трябва да надхвърли 10* отклонени (мисля че беше) за да генерира ргешка в аванса.
Запали колата (двигателя
) и на място без газ прочети 1/2/3 канал и виш къде е аванса, той трябва да е около 1.2* до 2* И НА ДВЕТЕ ПОЗИЦИЙИма ли разлика м/у двете имаш проблем с аванса.
Подобен случай имах с едно Ауди,то беше с повреден Аванс регулатор и от време на време се разтройваше селд което си влизаше в норми.
Грешка нямаше защото трябва да надхвърли 10* отклонени (мисля че беше) за да генерира ргешка в аванса.
Запали колата (двигателя

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 AFN мени обороти.
policevidin написа:Колега провери на 1 или 2ри канал на Двигателя колко ти е аванса, в смисел колко иска ЕКУто и на колко е ГНП-то.
Подобен случай имах с едно Ауди,то беше с повреден Аванс регулатор и от време на време се разтройваше селд което си влизаше в норми.
Грешка нямаше защото трябва да надхвърли 10* отклонени (мисля че беше) за да генерира ргешка в аванса.
Запали колата (двигателя) и на място без газ прочети 1/2/3 канал и виш къде е аванса, той трябва да е около 1.2* до 2* И НА ДВЕТЕ ПОЗИЦИЙИма ли разлика м/у двете имаш проблем с аванса.
Колега, хвърляш го в грешна посока, аванса се гледа на 4 ти канал, но в случая няма проблем с това, трябва да се види температурния датчик на водата, а може и да е от клапана за гасене на помпата.
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 AFN мени обороти.
ако е датчик за температурата няма ли да се отрази и на показването на температурата в километража.там ми показва 90градуса като загрее и не мърда по нагоре.а какво има общо датчика на температурата това вдигане и сваляне на оборотите,ако може да ми обясните.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 AFN мени обороти.
Датчика, който ти показва на таблото и този, който ползва ЕКУ - то са заедно в един корпус. Обикновено само едната част се поврежда. Общото с оборотите е, че този, който ползва ЕКУ - то като подава грешна информация го лъже и съотвенто не управлява правилно ГНП-то. Ако е от това почти винаги излиза като грешка на ВАГ-КОМ, но дори и да го няма може да се види конкретното му показание. Както в почти всички теми извода е, по-добре качествена диагностика от колкото да сменяш части без да си сигурен. Доста пъти са ми се обаждали по телефона познати да ме питат по симптомите какво да сменят, почти винаги познавам ама не е правилно така!
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Голф 3 AFN мени обороти.
Zinoto написа:policevidin написа:Колега провери на 1 или 2ри канал на Двигателя колко ти е аванса, в смисел колко иска ЕКУто и на колко е ГНП-то.
Подобен случай имах с едно Ауди,то беше с повреден Аванс регулатор и от време на време се разтройваше селд което си влизаше в норми.
Грешка нямаше защото трябва да надхвърли 10* отклонени (мисля че беше) за да генерира ргешка в аванса.
Запали колата (двигателя) и на място без газ прочети 1/2/3 канал и виш къде е аванса, той трябва да е около 1.2* до 2* И НА ДВЕТЕ ПОЗИЦИЙИма ли разлика м/у двете имаш проблем с аванса.
Колега, хвърляш го в грешна посока, аванса се гледа на 4 ти канал, но в случая няма проблем с това, трябва да се види температурния датчик на водата, а може и да е от клапана за гасене на помпата.
Кое ми е грешното бе колега?!?!?!
освен че не съм уцелил канала "4-ти"

30-00 - Open or Short to Plus) а то до колкото разбрах няма. Другото което е показанията на датчикът може да се видят с ваг ком ня НЯКИ от каналите на Engine Block.
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 AFN мени обороти.
колегата с температурата може да излезе и прав.защото преди една седмица го закачих на комп.и ми показа грешка в датчика за температурата,но аз си помислих че ми показва тази грешка за6то сменях О пръстена на датчика на температурата защото протече от там колега ако можеш пиши ми на лично да ми обясниш точно как да го сменя какво точно да купя и така нататък.поне да пробвам първо този вариант преди да ръчкам нещо друго
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 AFN мени обороти.
Намираш съд за да си събереш охладителната течност ако е нова де ако е на повече от 2-3 години може и да я пуснеш да изтече и да я подмениш с нова.Датчика се сваля като дръпнеш скобата,която го държи за тройника и го издърпваш.Ако не излезе 0-пръстена го изваждаш ,почистваш там където лежи и слагаш новия датчик с новия 0-пръстен,закачаш му буксата и си свиркаш.Дано съм ти помогнаи и дано проблема да е в датчика 

-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 AFN мени обороти.
дано. ще пробвам.мерси
проблема е отстранен.проблема беше в температурния датчик мерси на колега Zinoto които ме насочи към датчика за температурата.като го закачих за по обстойна диагностика на датчика и се оказа че показва в повечето случай минус 40-50 рядко показва положителни.смених го и се оправи.
проблема е отстранен.проблема беше в температурния датчик мерси на колега Zinoto които ме насочи към датчика за температурата.като го закачих за по обстойна диагностика на датчика и се оказа че показва в повечето случай минус 40-50 рядко показва положителни.смених го и се оправи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта