2 въпроса относно Golf 3 1.9 TDI AFN

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

2 въпроса относно Golf 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот DrugiaBliznak » Пон 20 авг 2012 12:56


Имам 2 въпроса

1.Когато ускорява най-често на 5-та предавка и достигне 100 км/ч и понякога 90 км/ч се усеща едно съвсем леко чувство все едно...ммм трудно е да се опише...все едно си сложил "тапа" на двигателя,но самото това чувство е много леко и ако не знаеш за какво да се ослушваш може и трудно да се усети..та мисълта ми е ,че след това едно леко придърпване стрелката на скоростомера ми заковава 100 и не мърда все едно съм я заковал с пирон.Реших да тръгна от 1-ва предавка до максималните обороти на двигателя преди да превключа следващите предавки и реално на 4-та достигнах 130-140 преди да се усети,че иска 5-та...и от 5-та вече си набираше до 160-170...въпроса ми е защо понякога ако превключа рано 5-та (т.е. аз реално не мога да карам постоянно на мах обороти за да достигам някакви скорости) ми заковава стрелката на 100 и не мърда ? от какво може да е това? Колата е качвана на компютър преди да се купи и само едни повдигачи имаше за смяна ,които сменихме.Този проблем не ми го прави често но може да е вестител на нещо лошо и искам да знам.Благодаря

2.Може ли да ми изброите причините за невъзможността един 1.9 AFN да ускорява бързо.Не че имам проблеми с това ,просто искам да знам дали мога да сменя някои от тези консумативи за да съм спокоен,че съм с реален потенциал.Благодаря

P.S. Като се прибера в София ще кача снимки на новата си придобивка 8)




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 2 въпроса относно Golf 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот milmar » Пон 20 авг 2012 13:04


DrugiaBliznak написа:Имам 2 въпроса

1....въпроса ми е защо понякога ако превключа рано 5-та (т.е. аз реално не мога да карам постоянно на мах обороти за да достигам някакви скорости) ми заковава стрелката на 100 и не мърда ? ...


Макар и AFN :wink: , макар и турбо с променлива геометрия, нужни са обороти за да може турбото да е в режим, а и самия двигател да развие максимална мощност :D . Това е нормалното за двигателя, но може да има проблем с турбо, управляващ клапан на турбото, дебитомер, центровка ...

DrugiaBliznak написа:...
2.Може ли да ми изброите причините за невъзможността един 1.9 AFN да ускорява бързо....


Така общо за AFN - явно малко е мощността му за теб :D !


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Re: 2 въпроса относно Golf 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот DrugiaBliznak » Пон 20 авг 2012 13:30


milmar написа:
DrugiaBliznak написа:Имам 2 въпроса

1....въпроса ми е защо понякога ако превключа рано 5-та (т.е. аз реално не мога да карам постоянно на мах обороти за да достигам някакви скорости) ми заковава стрелката на 100 и не мърда ? ...


Макар и AFN :wink: , макар и турбо с променлива геометрия, нужни са обороти за да може турбото да е в режим, а и самия двигател да развие максимална мощност :D . Това е нормалното за двигателя, но може да има проблем с турбо, управляващ клапан на турбото, дебитомер, центровка ...

DrugiaBliznak написа:...
2.Може ли да ми изброите причините за невъзможността един 1.9 AFN да ускорява бързо....


Така общо за AFN - явно малко е мощността му за теб :D !


Благодаря за отговорите,ще имам в предвид възможните причини,ако въобще недай си Боже има проблем.

Относно мощността - напротив,напълно ми е достатъчна.Аз много си го пазя даже от разни селски изпълнения и под селски искам да кажа манталитет,а не географско понятие. 8)


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 2 въпроса относно Golf 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот Zinoto » Пон 20 авг 2012 13:37


Колата е качвана на компютър Закачи я пак при човек, който разбира, да се видят налягането на турбината, показанията на горивото на първи канал, дебитомера, ако трябва и лог да се направи! При мен няма значение кога включа на 5 -та дори и с 60 км. в час като подам си набира, също и почти никога не превключвам на 4 -та при изпреварване, а си ускорявам на 5-та.


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Re: 2 въпроса относно Golf 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот ceci4 » Пон 20 авг 2012 16:58


DrugiaBliznak написа:Когато ускорява най-често на 5-та предавка и достигне 100 км/ч ... стрелката на скоростомера ми заковава 100 и не мърда все едно съм я заковал с пирон.


Прилича на сервизен режим, т.нар. "забиване". Не искам да те плаша излишно, просто прочетете за грешки по възможност и лог.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Re: 2 въпроса относно Golf 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот DrugiaBliznak » Пон 20 авг 2012 17:02


ceci4 написа:
DrugiaBliznak написа:Когато ускорява най-често на 5-та предавка и достигне 100 км/ч ... стрелката на скоростомера ми заковава 100 и не мърда все едно съм я заковал с пирон.


Прилича на сервизен режим, т.нар. "забиване". Не искам да те плаша излишно, просто прочетете за грешки по възможност и лог.


ами когато го купувах преди няколко седмици я закачихме при Дарин в Плевен и момчето много разбираше,но каза само повдигачи за смяна... :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта