Един голф 4 1.9 тди въпрос :)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Един голф 4 1.9 тди въпрос :)

Мнениеот Pirogov » Чет 30 авг 2012 16:33


Защото като и сложиш чип и набиеш един kick-down ще разбереш




Потребителски аватар
sukito
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 17:00
Автомобил: Golf mk4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Пловдив

Re: Един голф 4 1.9 тди въпрос :)

Мнениеот sukito » Съб 01 сеп 2012 17:12


deadlyevil написа:Е тогава ако не настъпа газта разлика няма вида. Те тогава защо викат няма да мога да си позная колата.

Няма да си познаеш колта когато и смачкаш педала на газта!
Иначе ако при шофиране галиш педала на газта и сменяш предавки на 1500об/мин., и с чипиран ARL да сравняваш може да не видиш разлика.
След чиването, колата е много по-пъргава и ако е качествен софта няма как да не усетиш разликата.
П.п. Ако мотора ти е ALH потърси в търсачката за възможностите които предлага...


Потребителски аватар
deadlyevil
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 07 юни 2011 17:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Един голф 4 1.9 тди въпрос :)

Мнениеот deadlyevil » Пон 03 сеп 2012 8:01


Вчера като позагледах колата отдолу видях че от турбината има леко масло но нивото на маслото не ми е намаляло. С такава турбина може ли да се слага чип ?


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Един голф 4 1.9 тди въпрос :)

Мнениеот forski » Пон 03 сеп 2012 8:28


То за моженето може, но имай напредвид че след слагането на въпросния чип ще натовариш допълнително работата на турбината и не само!
Да не се наложи не след дълго да купуваш и ново турбо и чипа да ти излезе златен :)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Един голф 4 1.9 тди въпрос :)

Мнениеот juve » Пон 03 сеп 2012 8:56


Да не се наложи не след дълго да купуваш и ново турбо и чипа да ти излезе златен :)


Това е така и не е така ;) Значи... знаете за моя ALH дето е 131 в момента.... ако си го карам ( както правя) без да си давам зор, турбината си надува 0.3 - до 0.5 ( имам бустметър и гледам) ...сега на Узана го гледах че и по завои и къде ли не турбината не надува нищо, което може да се нарече вредно, ако караш спокойно и нормално. Но.... когато нещо ме вкисне и забуча педала...тогава прави пик и разликата във вървежа се усеща ...и още как... :banana..разбира се ( при мене) това не продължава никак дълго, защото аз го мачкам основно за да отнеса някой и за няколко секунди вече съм на 130 - 160 и съм пред него ...и после турбото пак "ляга в дрейф"... да не забравяме и климатика - с чип това нещо го виждам че работи или по хладното , или по светенето на копчето - няма други проявления.... :012:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 36 госта