Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
polkut
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 10:43
Автомобил:
Двигател:

Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене

Мнениеот polkut » Вто 16 окт 2012 17:45


Колеги понеже акумулаторът ми е за смяна понякога ми се налага да паля на скорост. Та интересното което съм забелязъл е, че като запаля на скорост след това колата върви като луда. Не мога да я позная. Ускорява доста по бързо и като че ли не пуши толкова като я форсирам. Карам квото карам и на сутринта като запаля на стартер пак е мудна, абе изобщо не върви така както трябва. На какво може да се дължи тая цялата работа?




Потребителски аватар
vanbo
Мнения: 146
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 17:15
Автомобил: Passat 3 TDI
Двигател: 1. 6 SB 1992
Местоположение: Плевен

Re: странен проблем с голф 2 1.6д

Мнениеот vanbo » Сря 17 окт 2012 19:37


Специалисти : Ами сега????


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: странен проблем с голф 2 1.6д

Мнениеот kompresor » Пон 29 окт 2012 19:34


Ремък да си сменял скоро ? Да не би да ти прескача зъб като си запалил на скорост.


polkut
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 10:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене

Мнениеот polkut » Вто 30 окт 2012 0:48


Не съм сменял, 65к предимно извън градът са навъртяни с този с който съм. А ако прескача зъб, той като прескочи няма ли да си остане прескочил, тоест да си остане на вървежното положение така да го кажа постоянно :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене

Мнениеот stefan4o » Вто 30 окт 2012 7:18


Това със зъба е най-логичното. Понеже за мотора каква е разликата дали ще запали от тикане или на стартер? Единствено при тикане може да прехвърли зъб. Погледни си белезите и виж ремъкът дали е добре като натягане.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене

Мнениеот kompresor » Вто 30 окт 2012 10:59


Ремъка ти е 25лв най скъпия. Аз карам същия мотор и сменям ремък на 20 000км защото нямам доверие на гумените зъбчета на тая евтина ремъчка :o , междо другото съм бил свидетел на бензинов фв голф който така постоянно прескача зъб и собственика се чудеше понякога как върви и не му чукат клапаните и понякога как не върви и гори адски, същевременно щракат и клапаните, сиреч мени центровка - гори, мени центровка на разпр вал - чукат клапани и гори масло. Купи си един ремък, смени и зацепи правилно няма да ти излезе повече от 50лв с майсторлъка а ако му разбираш да го зацепиш сам по - евтино ше ти излезе.


Потребителски аватар
Presli82
Мнения: 508
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
Автомобил: Volkswagen Passat b2
Двигател: diesel
Местоположение: Svoge
Контакти:

Re: Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене

Мнениеот Presli82 » Вто 30 окт 2012 11:50


При смяна на ГНП по невнимание бях разминал ремъка с 2 зъба.Ефекта - мощност почти
нула , и колата не можеше да тръгне от място.


polkut
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 10:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене

Мнениеот polkut » Вто 30 окт 2012 13:21


Благодаря колеги за съветите. Ще го закарам на майстор да се смени ремъка, и да ми прегледа дюзите как са. А да попитам информативно за смяна или ремонт на дюза, разпръсквач колко пари взимат?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта