


Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене
Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене
Колеги понеже акумулаторът ми е за смяна понякога ми се налага да паля на скорост. Та интересното което съм забелязъл е, че като запаля на скорост след това колата върви като луда. Не мога да я позная. Ускорява доста по бързо и като че ли не пуши толкова като я форсирам. Карам квото карам и на сутринта като запаля на стартер пак е мудна, абе изобщо не върви така както трябва. На какво може да се дължи тая цялата работа?
- vanbo
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 13 дек 2007 17:15
- Автомобил: Passat 3 TDI
- Двигател: 1. 6 SB 1992
- Местоположение: Плевен
Re: странен проблем с голф 2 1.6д
Специалисти : Ами сега????
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: странен проблем с голф 2 1.6д
Ремък да си сменял скоро ? Да не би да ти прескача зъб като си запалил на скорост.
Re: Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене
Не съм сменял, 65к предимно извън градът са навъртяни с този с който съм. А ако прескача зъб, той като прескочи няма ли да си остане прескочил, тоест да си остане на вървежното положение така да го кажа постоянно 

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене
Това със зъба е най-логичното. Понеже за мотора каква е разликата дали ще запали от тикане или на стартер? Единствено при тикане може да прехвърли зъб. Погледни си белезите и виж ремъкът дали е добре като натягане.
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене
Ремъка ти е 25лв най скъпия. Аз карам същия мотор и сменям ремък на 20 000км защото нямам доверие на гумените зъбчета на тая евтина ремъчка
, междо другото съм бил свидетел на бензинов фв голф който така постоянно прескача зъб и собственика се чудеше понякога как върви и не му чукат клапаните и понякога как не върви и гори адски, същевременно щракат и клапаните, сиреч мени центровка - гори, мени центровка на разпр вал - чукат клапани и гори масло. Купи си един ремък, смени и зацепи правилно няма да ти излезе повече от 50лв с майсторлъка а ако му разбираш да го зацепиш сам по - евтино ше ти излезе.

- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене
При смяна на ГНП по невнимание бях разминал ремъка с 2 зъба.Ефекта - мощност почти
нула , и колата не можеше да тръгне от място.
нула , и колата не можеше да тръгне от място.
Re: Голф 2 1988г. 1.6д странен проблем с вървене
Благодаря колеги за съветите. Ще го закарам на майстор да се смени ремъка, и да ми прегледа дюзите как са. А да попитам информативно за смяна или ремонт на дюза, разпръсквач колко пари взимат?