Passat B5 90 к.с. промяна на геометрията на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Passat B5 90 к.с. промяна на геометрията на турбото

Мнениеот Itsaka » Нед 02 дек 2012 11:09


Колеги казаха ми, че Passat като моя с такъв двигател, ако се промени геометрията на турбото щяло да върви много повече... Пасатчето е 98 г. 1.9 90 к.с. TDI. Бихте ли ми казали до колко това е вярно и ако направя някаква промяна ще прецакам ли турбината?




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Re: Passat B5 90 к.с. промяна на геометрията на турбото

Мнениеот gr_kanev » Нед 02 дек 2012 15:42


90 к.с. са два двигателя - AHU и AHH. AHU е с турбина без променлива геометрия. На AHH турбината е с променлива геометрия. Смяната не е толкова проста - всяко турбо иска своето управление и компютър. Нямам преки впечатления от AHH, но на мен на AHU ми стига като динамика.
Бих те посъветвал да вкараш в норми всички характеристики на твоя двигател; ако не те удовлетворява, да мислиш за чип-тунинг, смяна на дюзи или смяна на двигател/кола.


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: Passat B5 90 к.с. промяна на геометрията на турбото

Мнениеот Itsaka » Нед 02 дек 2012 18:32


Благодаря колега, ами чак смяна на кола/двигател не мисля, защото съм много доволен от този двигател.. много икономичен и може да кара многоо км..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта