


Passat B5 90 к.с. промяна на геометрията на турбото
Passat B5 90 к.с. промяна на геометрията на турбото
Колеги казаха ми, че Passat като моя с такъв двигател, ако се промени геометрията на турбото щяло да върви много повече... Пасатчето е 98 г. 1.9 90 к.с. TDI. Бихте ли ми казали до колко това е вярно и ако направя някаква промяна ще прецакам ли турбината?
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Passat B5 90 к.с. промяна на геометрията на турбото
90 к.с. са два двигателя - AHU и AHH. AHU е с турбина без променлива геометрия. На AHH турбината е с променлива геометрия. Смяната не е толкова проста - всяко турбо иска своето управление и компютър. Нямам преки впечатления от AHH, но на мен на AHU ми стига като динамика.
Бих те посъветвал да вкараш в норми всички характеристики на твоя двигател; ако не те удовлетворява, да мислиш за чип-тунинг, смяна на дюзи или смяна на двигател/кола.
Бих те посъветвал да вкараш в норми всички характеристики на твоя двигател; ако не те удовлетворява, да мислиш за чип-тунинг, смяна на дюзи или смяна на двигател/кола.
Re: Passat B5 90 к.с. промяна на геометрията на турбото
Благодаря колега, ами чак смяна на кола/двигател не мисля, защото съм много доволен от този двигател.. много икономичен и може да кара многоо км..