


голф 4 tdi alh въпрос за центровка
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка
Juve , искаш ли да ти кажа една теория ,която ми сподели един майстор на дизелови мотори и пак подчертавам ,че е не официлно и все още не доказано. Ако всички дюзи и разпръсквачи са по заводки данни и второто впръскване се осъществява на 300 бара , а помпата ти има износване значително мотора почва да трака. Става така ,че помпата трудно достига или по скоро не успява да направи 300 бара и се получава едно дълго пилотно впръскване ,което от 190 бара минава към не знайно колко но не и 300 и реално имаш едно пръскане малко по удължено с цялата порция гориво. От тук нататък няма да обеснявам как колите с едно впръскване тракат много и за това са предкамерни да умекотят работата си ;)
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка
Пробвай с малко по голямо количество 2-тактово масло за да се качи малко налягането в помпата ама не знам да ли ще усетиш разлика :? ... Пробвай ... но на топло гориво ,а не сега на тези студовете ,защото си мени центровката много мотора от студен въздух и студено гориво ...аман от датчици 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка
ventotdi написа:Juve , искаш ли да ти кажа една теория ,която ми сподели един майстор на дизелови мотори и пак подчертавам ,че е не официлно и все още не доказано. Ако всички дюзи и разпръсквачи са по заводки данни и второто впръскване се осъществява на 300 бара , а помпата ти има износване значително мотора почва да трака. Става така ,че помпата трудно достига или по скоро не успява да направи 300 бара и се получава едно дълго пилотно впръскване ,което от 190 бара минава към не знайно колко но не и 300 и реално имаш едно пръскане малко по удължено с цялата порция гориво. От тук нататък няма да обеснявам как колите с едно впръскване тракат много и за това са предкамерни да умекотят работата си ;)
Хи хи с тоя майстор явно мислим еднакво, напълно съм съгласен, да допълня, че ALH е с пилотно впръскване 220 бара, в комбинация с малките отвори на разръсквачите е много чувствителен на износване на помпата. Маслото си е масло, но не може да се разчита само на него да компенсира това износване, а и оскъпява и без това скъпото гориво. Проблема не е само в тракането, но и в паленето най-вече студен. За щастие тия помпи подлежат на регулиране, чрез промяна на калибровката на датчика за цикловата порция. Да не забравяме това, че има разлика между статична центровка и реална картина на впръскване /динамична центровка/.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка
Само да вметна: а как се получава, когато се сменят разпръсквачите с по-големи? Защото .. моята... сега е 0.205, помпата я преглеждаха много основно, когато бяха прецакали разпръсквачите и накрая kasapina не знам дали я е правил нещо, ама с гаранция я е гледал, защото имаше зор... тайната ми мисъл е, че имам невероятно скапан акумулатор, но колата пали безгрижно след чипа и палеше добре преди него с лъжеемулатор на температурният датчик... но както и да е винаги при палене изръмжава грозно
и никога не мога да я видя да работи и да мърка - работи равномерно и безгрижно , но ръмжи и това си е
колегата да ме извинява че му размътих темата, но се надявам, че и той ще закачи нещо във възникналият коментар... 
п.с в тази връзка има ли някакво измерване, което по ясен и недвусмислен начин да докаже вашата теория? някакъв параметър по ваг-ком или чисто механично измерване с уред?




п.с в тази връзка има ли някакво измерване, което по ясен и недвусмислен начин да докаже вашата теория? някакъв параметър по ваг-ком или чисто механично измерване с уред?
- goldmaster91
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка
ventotdi написа:Голдмастър .... добре си. Сега спокойно помпата ще достига минусови градуси. Сега остана последно на пълен товар дали си достига градусите на 4000 оборота ,ако не се лъжа 15 бяха. Относно топлия страт имаш заводски "дефект" .След 40 градуса на антифриза помпата пуска първите си милиграми на 250 оборота на коляновия вал.С леко износен стартер и акумулатор става труден топлия старт ,защото трудно достига 250 оборота. На картите немеца задава милиграми "0" до 250 оборота . Аз глася от завъртането на вала да пуска милиграмите ,така че още докато завъртиш ключа ще имаш опасност да си изгориш стартера. Малко си ми далеко ...намери близък форумен майстор да ти оправи картата на запалването !
Благодаря ти! :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта