голф 4 tdi alh въпрос за центровка

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка

Мнениеот ventotdi » Нед 27 яну 2013 11:59


Juve , искаш ли да ти кажа една теория ,която ми сподели един майстор на дизелови мотори и пак подчертавам ,че е не официлно и все още не доказано. Ако всички дюзи и разпръсквачи са по заводки данни и второто впръскване се осъществява на 300 бара , а помпата ти има износване значително мотора почва да трака. Става така ,че помпата трудно достига или по скоро не успява да направи 300 бара и се получава едно дълго пилотно впръскване ,което от 190 бара минава към не знайно колко но не и 300 и реално имаш едно пръскане малко по удължено с цялата порция гориво. От тук нататък няма да обеснявам как колите с едно впръскване тракат много и за това са предкамерни да умекотят работата си ;)




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка

Мнениеот ventotdi » Нед 27 яну 2013 12:02


Пробвай с малко по голямо количество 2-тактово масло за да се качи малко налягането в помпата ама не знам да ли ще усетиш разлика :? ... Пробвай ... но на топло гориво ,а не сега на тези студовете ,защото си мени центровката много мотора от студен въздух и студено гориво ...аман от датчици :mhihi


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка

Мнениеот Zinoto » Нед 27 яну 2013 12:55


ventotdi написа:Juve , искаш ли да ти кажа една теория ,която ми сподели един майстор на дизелови мотори и пак подчертавам ,че е не официлно и все още не доказано. Ако всички дюзи и разпръсквачи са по заводки данни и второто впръскване се осъществява на 300 бара , а помпата ти има износване значително мотора почва да трака. Става така ,че помпата трудно достига или по скоро не успява да направи 300 бара и се получава едно дълго пилотно впръскване ,което от 190 бара минава към не знайно колко но не и 300 и реално имаш едно пръскане малко по удължено с цялата порция гориво. От тук нататък няма да обеснявам как колите с едно впръскване тракат много и за това са предкамерни да умекотят работата си ;)

Хи хи с тоя майстор явно мислим еднакво, напълно съм съгласен, да допълня, че ALH е с пилотно впръскване 220 бара, в комбинация с малките отвори на разръсквачите е много чувствителен на износване на помпата. Маслото си е масло, но не може да се разчита само на него да компенсира това износване, а и оскъпява и без това скъпото гориво. Проблема не е само в тракането, но и в паленето най-вече студен. За щастие тия помпи подлежат на регулиране, чрез промяна на калибровката на датчика за цикловата порция. Да не забравяме това, че има разлика между статична центровка и реална картина на впръскване /динамична центровка/.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка

Мнениеот juve » Нед 27 яну 2013 14:41


Само да вметна: а как се получава, когато се сменят разпръсквачите с по-големи? Защото .. моята... сега е 0.205, помпата я преглеждаха много основно, когато бяха прецакали разпръсквачите и накрая kasapina не знам дали я е правил нещо, ама с гаранция я е гледал, защото имаше зор... тайната ми мисъл е, че имам невероятно скапан акумулатор, но колата пали безгрижно след чипа и палеше добре преди него с лъжеемулатор на температурният датчик... но както и да е винаги при палене изръмжава грозно :rolleyes и никога не мога да я видя да работи и да мърка - работи равномерно и безгрижно , но ръмжи и това си е :aaaaa
Oops колегата да ме извинява че му размътих темата, но се надявам, че и той ще закачи нещо във възникналият коментар... :idea
п.с в тази връзка има ли някакво измерване, което по ясен и недвусмислен начин да докаже вашата теория? някакъв параметър по ваг-ком или чисто механично измерване с уред?


Потребителски аватар
goldmaster91
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 29 дек 2009 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: голф 4 tdi alh въпрос за центровка

Мнениеот goldmaster91 » Пон 28 яну 2013 11:13


ventotdi написа:Голдмастър .... добре си. Сега спокойно помпата ще достига минусови градуси. Сега остана последно на пълен товар дали си достига градусите на 4000 оборота ,ако не се лъжа 15 бяха. Относно топлия страт имаш заводски "дефект" .След 40 градуса на антифриза помпата пуска първите си милиграми на 250 оборота на коляновия вал.С леко износен стартер и акумулатор става труден топлия старт ,защото трудно достига 250 оборота. На картите немеца задава милиграми "0" до 250 оборота . Аз глася от завъртането на вала да пуска милиграмите ,така че още докато завъртиш ключа ще имаш опасност да си изгориш стартера :mhihi . Малко си ми далеко ...намери близък форумен майстор да ти оправи картата на запалването !



Благодаря ти! :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта