Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот pai4one » Чет 07 фев 2013 22:34


здр колеги смених си голфа с друг и така проблема е следния колата пак си минава в авариен режим ,но и има синкав пушек при задържане на определени обороти примерно давам я към 2500 оборота и и всичко е ок но след 5 секунди почва да кади синьо иначе при яко форсиране никакъв пушек дори и леко забележим черен дим не се вижда може да я форсираш сякак но задържиш ли определени обороти пуши и като ускорявам колата след 2500-3000 почва да свисти ще кажеш че е спукан някои маркуч и диша през него абе все едно съска колата не пуши нито студена нито топла също така и в движение го няма това пушене само на място като задържиш газта ,и да допълня на място това свистене го няма, само когато колата е в движение тогава се чува.




Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот kr1sh0 » Пет 08 фев 2013 0:38


pai4one написа:и така проблема е следния колата пак си минава в авариен режим

Как спокойно го каза... кога минава в авариен режим ?? Като я ръчкаш повече от 6 секунди на пълна газ на 3-4-5-та ли ? Това с аварийния режим грам не и харесва на турбината и най-вероятно пренадува зверски... Всяко едно влизане в аварийния я приближава към кофата!

На диагностика закачихте ли я, видяхте ли всички стойности ??
Бръкни в ауспуха отзад с ръка и виж, освен че е черно, дали ще е мазно на допир.. ??


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот PACH » Пет 08 фев 2013 0:42


Надявам се колегата Павел да няма нищо против да споделя и своя проблем в неговата тема. Монтирах AFN на бус Т3 синхро, докато шофирам, всичко си е ок, проблема е получава, когато спра на някой светофар, отзад задимявам много яко със синкав дим. Някакви предположения за решение на проблема и какъв може да е той ?


Потребителски аватар
KoKu
Мнения: 241
Регистриран на: Съб 25 авг 2012 16:08
Автомобил: E38 ALPINA
Двигател:

Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот KoKu » Пет 08 фев 2013 1:12


PACH написа:Надявам се колегата Павел да няма нищо против да споделя и своя проблем в неговата тема. Монтирах AFN на бус Т3 синхро, докато шофирам, всичко си е ок, проблема е получава, когато спра на някой светофар, отзад задимявам много яко със синкав дим. Някакви предположения за решение на проблема и какъв може да е той ?

Дюзите как са ?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот PACH » Пет 08 фев 2013 1:15


KoKu написа:
PACH написа:Надявам се колегата Павел да няма нищо против да споделя и своя проблем в неговата тема. Монтирах AFN на бус Т3 синхро, докато шофирам, всичко си е ок, проблема е получава, когато спра на някой светофар, отзад задимявам много яко със синкав дим. Някакви предположения за решение на проблема и какъв може да е той ?

Дюзите как са ?


Според ваг-кома всичко е ОК, цвета го докарва като дим от масло, не от нафта. Утре ще направя едно клипче да видите.


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот pai4one » Пет 08 фев 2013 7:55


kr1sh0 написа:
pai4one написа:и така проблема е следния колата пак си минава в авариен режим

Как спокойно го каза... кога минава в авариен режим ?? Като я ръчкаш повече от 6 секунди на пълна газ на 3-4-5-та ли ? Това с аварийния режим грам не и харесва на турбината и най-вероятно пренадува зверски... Всяко едно влизане в аварийния я приближава към кофата!

На диагностика закачихте ли я, видяхте ли всички стойности ??
Бръкни в ауспуха отзад с ръка и виж, освен че е черно, дали ще е мазно на допир.. ??

да колега като я ръчках на баир на горе стигна до 4твърта някъде малко над 140 и заби пушеците са само на място като държа повече от 2500 оборота иначе в движение никакви дори и на място с пълна газ , аз са самото свистене .човека ми подари обд 2 каза само намери си софтуер иначе има къде да я закача не е проблем .


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот kr1sh0 » Пет 08 фев 2013 15:13


Ами закачи я да видиш какви са стойностите и всичко дали е в нормите. Вероятно ти пренадува, щом забива и почваш да караш все едно чист дизел. Най-вероятно ти е зацапана турбината. Карай леко колата и не я ръчкай, докато не я закачиш и не се оправи след това.


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот pai4one » Нед 10 фев 2013 16:57


ето снимка на 4 канал!мисля че има голямо закъснение!
Прикачени файлове
Без име.png


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот Stivi » Вто 12 фев 2013 21:28


pai4one написа: пушеците са само на място като държа повече от 2500 оборота иначе в движение никакви дори


Това го обсъждах веднъж в моя тема и човек навътре в нещата каза ,че не е проблем ,просто в софтуера не е заложена такава комбинация /25000 об/мин на място/ и се получава такова пушлявене което го няма ако я режеш до 4000оборота примерно!


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот pai4one » Сря 13 фев 2013 18:13


Това го обсъждах веднъж в моя тема и човек навътре в нещата каза ,че не е проблем ,просто в софтуера не е заложена такава комбинация /25000 об/мин на място/ и се получава такова пушлявене което го няма ако я режеш до 4000оборота примерно![/quote]

благодаря за отговора ,а можеш ли да ми кажеш за това където съм пуснал на 4 ти канал за центровката нормално ли е и дали да бутам помпата понеже гледам на другите колеги показва по 10% а на мой то отива към 67%


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот Stivi » Сря 13 фев 2013 19:04


Сори ама компетентността ми не стига до там да коментирам логове :redface


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот minimalizum » Чет 14 фев 2013 21:58


Не съм сигурен ама процентите на 4ти канал последната колонка не трябва ли да са ниски стойности (2.8%) при загрял двигател?


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: Golf 4 TDI AHF 110 свистене и син пушек при задържане

Мнениеот pai4one » Пет 15 фев 2013 10:16


ако трябва да са надолу данните на 4 ти канал какво трябва да направя ,това което мисля ,че трябва да се врътне помпата на някъде ,ама накъде .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта