Здравейте,
Много е изписано по темата. Но караики колата с над 140 турбото забива. Рестартира се компютъра и всичко е ок. Включихме ВАГ и резултатите са следните:
11 канал 4 колонка - duty cycle забива на 92.4%
Wednesday, 17 April 2013, 21:45:16:0
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Control Module Part Number: 038 906 012 L
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2527
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 31414
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Не разбираме обаче дали проблема е в клапан N75 или зацапана геометрия. идей ?



Голф 4 1.9ТДИ 110кс AHF проблем с турбото
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с турбото на Голф 4 1.9ТДИ 110кс AHF
Вярно е,че е писано много!
Геометрията на АХФ се проверява бързо и лесно.Н-75 също с вакууметър или смяна с работещ.
Взимай мерки,щото ще става и по-зле!


Геометрията на АХФ се проверява бързо и лесно.Н-75 също с вакууметър или смяна с работещ.
Взимай мерки,щото ще става и по-зле!

- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с турбото на Голф 4 1.9ТДИ 110кс AHF
Щом имаш ВАГКОМ пусни го на Бейсик сетингс - канал 11 при работещ мотор и компютъра почва през 20-тина сек да задейства Н75 от 0 до към 95 % , при което лоста на актуатора трябва да ходи в двете крайни положения . Ако откачиш маркучето отиващо към актуатора може да се види дали има вакум на Н75 и ако там е добре значи проблема е или в актутор или запекла геометрия. Докато си ходи нагоре надолу лоста , пръскай обилно с ВД40 лостовата система на актуатора-там натрупва боклуци и ръжда - при мене на 2 пъти забива и засега се спасявам така.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vasko__2 и 27 госта