Голф 4 1.9ТДИ 110кс AHF проблем с турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Genizzle
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Голф 4 1.9ТДИ 110кс AHF проблем с турбото

Мнениеот Genizzle » Сря 17 апр 2013 23:34


Здравейте,

Много е изписано по темата. Но караики колата с над 140 турбото забива. Рестартира се компютъра и всичко е ок. Включихме ВАГ и резултатите са следните:

11 канал 4 колонка - duty cycle забива на 92.4%

Wednesday, 17 April 2013, 21:45:16:0

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Control Module Part Number: 038 906 012 L

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2527

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 31414

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Не разбираме обаче дали проблема е в клапан N75 или зацапана геометрия. идей ?




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем с турбото на Голф 4 1.9ТДИ 110кс AHF

Мнениеот nasko1978 » Чет 18 апр 2013 6:36


Вярно е,че е писано много! :th_up
Геометрията на АХФ се проверява бързо и лесно.Н-75 също с вакууметър или смяна с работещ.
Взимай мерки,щото ще става и по-зле!
:a045


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Проблем с турбото на Голф 4 1.9ТДИ 110кс AHF

Мнениеот SCALE » Чет 18 апр 2013 7:15


Щом имаш ВАГКОМ пусни го на Бейсик сетингс - канал 11 при работещ мотор и компютъра почва през 20-тина сек да задейства Н75 от 0 до към 95 % , при което лоста на актуатора трябва да ходи в двете крайни положения . Ако откачиш маркучето отиващо към актуатора може да се види дали има вакум на Н75 и ако там е добре значи проблема е или в актутор или запекла геометрия. Докато си ходи нагоре надолу лоста , пръскай обилно с ВД40 лостовата система на актуатора-там натрупва боклуци и ръжда - при мене на 2 пъти забива и засега се спасявам така.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: levskarq77 и 16 госта