


1.9 TDI АLH около 140к.с.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 03 ное 2008 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
Re: 1.9 TDI АLH около 140к.с.
a na 1z 6te ima li efekt ot razpruskvachi i nov 4ip 6te stane li po burz ot kolkoto samo s 4ip
Последна промяна от radotom на Вто 04 юни 2013 21:48, променено общо 1 път.
Причина: Кирилицата е здължителна
Причина: Кирилицата е здължителна
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.9 TDI АLH около 140к.с.
Пак става, но въздуха идва малко, турбината трудно издържа ако се напомпи яко, иначе до 130 коня може, но ще пропушва и турбото ще види зор на повече от 1.10 бара няма да живее много.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 20 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.9 tdi
- Местоположение: Varna
Re: 1.9 TDI АLH около 140к.с.
като стане 130/140 коня колата разхода качва ли се много?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: 1.9 TDI АLH около 140к.с.
rooneyraim написа:като стане 130/140 коня колата разхода качва ли се много?
Не. Ако се кара нормално, няма доловима разлика.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: 1.9 TDI АLH около 140к.с.
Zinoto написа:Пак става, но въздуха идва малко, турбината трудно издържа ако се напомпи яко, иначе до 130 коня може, но ще пропушва и турбото ще види зор на повече от 1.10 бара няма да живее много.
Кой въздух? Изходящия или входящия?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.9 TDI АLH около 140к.с.
StrEagle написа:Zinoto написа:Пак става, но въздуха идва малко, турбината трудно издържа ако се напомпи яко, иначе до 130 коня може, но ще пропушва и турбото ще види зор на повече от 1.10 бара няма да живее много.
Кой въздух? Изходящия или входящия?
Я първо обясни кой е изходящия и откъде се изхожда?

-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: 1.9 TDI АLH около 140к.с.
Изходящите газове, които развъртат турбото, или входящия въздух, който турбото смуче..
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: 1.9 TDI АLH около 140к.с.
Аз да попитам разпръсквачи от 110 коня стават ли на дюзите от 90 коня.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.9 TDI АLH около 140к.с.
StrEagle написа:Изходящите газове, които развъртат турбото, или входящия въздух, който турбото смуче..
Нито едното нито другото, важен е въздуха който минава през дебитомера, от там зависи колко гориво може да се подаде, с покачването на налягането във входящия колектор се подобрява пълненето с въздух и може да се добави още гориво на всеки такт, но се повишава температурата на този въздух постъпващ в цилиндрите и ефекта започва да се губи, защото горещия въздух е по-беден на кислород. Затова при по-голямо налягане от 1.10-1.15 слагат по-голям кулер от стандартния, тогава пък това турбо понеже е малко започва по-трудно да успява да направи налягане, колата става лагава въпреки повишената си мощност. Турбото прави повече обороти за единица време и по-бързо се износва. Ако не се сложи по-голям кулер освен, че сместа става бедна на кислород се повишава температурата на изгорелите газове и недоброто изгаряне води до черен пушек, съответно се нагрява турбото през топлата му част и това му скъсява живота още повече. Така, че със стандартните части дори и само чипа му идва в повече на мотора, особено като е над 200 000 км. Не става да смениш само дюзи на 1Z и да искаш голяма мощност, а мотора да държи много. АLH е изключение защото е с по-голямото турбо и е с променлива геометрия, съответно ЕКУ -то си го управлява, работи на 0.95 бара заводски, при смяна на дюзите с по-големи се увеличава малко постъпващото гориво и без смяна на софтуера и има ефект в повишение на мощността и динамиката. Разликата в оригиналната карта на горивото е само 5 мг. и с по-големите дюзи реалното гориво постъпващо на такт става приблизително равно на това при 110 коня. Остава да се промени софтуера, като възможностите са както при ASV мотора ако дюзите са от ASV.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 07 авг 2009 11:17
- Автомобил: Seat
- Двигател: ALH
- Местоположение: smolqn
Re: 1.9 TDI АLH около 140к.с.
Това е най- смисленото мнение и най- разумно като съвет. Карам същия мотор и след година проучване стигнах до същия извод или макс до към 115 коня и то пак със смяната на разпръсквачи. Само с чип нищо не става като хората .Евала на колегата. Всичко е ама точно точно така.
Който иска да си пази колата това е варианта.Всичко от там на сетне и намаля сериозно дните





Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: levskarq77 и 18 госта