


Пасат Б5.5-2002 смяна на ролки и ремъци
Пасат Б5.5-2002 смяна на ролки и ремъци
Престои ми смиана на ремаци и ролки,Пасата ми е 1.9TDI 101PD 74 KW AVB.Кои ремаци и ролки са подходящи,водната помпа сменява ли се.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВРИТЕЛНО.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Пасат Б5.5-2002 смяна на ролки и ремъци
Водна помпа задължително се сменя.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б5.5-2002 смяна на ролки и ремъци
Списъкът с истинското обслужване е малко сериозен :
-ангренажен ремък + всички ролки по него + водна помпа
-пистов ремък + обтяжната му ролка к-т с обтегача (до колкото си спомням за PD беше с едно амортисьорче)
-пистовия ремък за компресора на климатика + обтяжната ролка.
-виско-муфата на перката - тя има определен живот,вероятно никога преди теб не е сменяна,а за климатика е много важно да е изправна и да работи добре.
-лагер на шайбата на компресора на климатика - тази кола е с Денсо компресор,който често си разбива лагера и не е зле да се провери и смени,ако е нужно,за да няма изненади после.
-изключваща шайба на алтернатора - тя има средно 30-40 000км живот и често блокира,като блокирането и води до разбиване на обтегача на пистовия ремък.Трябва да се провери в какво състояние и да се смени,ако е блокирала.
Допуска се да не смениш обтяжните ролки за пистовите ремъци,виско-перката,изключващата шайба на алтернатора и лагера на компресора,ако са в добро състояние.
Като марки - има комплекти на Ina за ангренажа - ролки + ремък, на добри цени, ремъците вътре са Gates. Излиза по-евтино от отделно ролки + ремък.
Водна помпа Колбеншмидт или Хепу. Пистови ремъци - Continental или Gates. Виско-муфа може SWAG или Febi (цена около 180лв по спомен), има и по-скъпи варианти - Behr/Hella (около 250-300лв).
Друго ако те интересува - питай :)

-ангренажен ремък + всички ролки по него + водна помпа
-пистов ремък + обтяжната му ролка к-т с обтегача (до колкото си спомням за PD беше с едно амортисьорче)
-пистовия ремък за компресора на климатика + обтяжната ролка.
-виско-муфата на перката - тя има определен живот,вероятно никога преди теб не е сменяна,а за климатика е много важно да е изправна и да работи добре.
-лагер на шайбата на компресора на климатика - тази кола е с Денсо компресор,който често си разбива лагера и не е зле да се провери и смени,ако е нужно,за да няма изненади после.
-изключваща шайба на алтернатора - тя има средно 30-40 000км живот и често блокира,като блокирането и води до разбиване на обтегача на пистовия ремък.Трябва да се провери в какво състояние и да се смени,ако е блокирала.
Допуска се да не смениш обтяжните ролки за пистовите ремъци,виско-перката,изключващата шайба на алтернатора и лагера на компресора,ако са в добро състояние.
Като марки - има комплекти на Ina за ангренажа - ролки + ремък, на добри цени, ремъците вътре са Gates. Излиза по-евтино от отделно ролки + ремък.
Водна помпа Колбеншмидт или Хепу. Пистови ремъци - Continental или Gates. Виско-муфа може SWAG или Febi (цена около 180лв по спомен), има и по-скъпи варианти - Behr/Hella (около 250-300лв).
Друго ако те интересува - питай :)

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта