Пасат Б5.5-2002 смяна на ролки и ремъци

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
p_iv76
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Пасат Б5.5-2002 смяна на ролки и ремъци

Мнениеот p_iv76 » Нед 07 юли 2013 21:28


Престои ми смиана на ремаци и ролки,Пасата ми е 1.9TDI 101PD 74 KW AVB.Кои ремаци и ролки са подходящи,водната помпа сменява ли се.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВРИТЕЛНО.




Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Пасат Б5.5-2002 смяна на ролки и ремъци

Мнениеот blade84 » Нед 07 юли 2013 22:08


Водна помпа задължително се сменя.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б5.5-2002 смяна на ролки и ремъци

Мнениеот zfa159 » Пон 08 юли 2013 11:59


Списъкът с истинското обслужване е малко сериозен :
-ангренажен ремък + всички ролки по него + водна помпа
-пистов ремък + обтяжната му ролка к-т с обтегача (до колкото си спомням за PD беше с едно амортисьорче)
-пистовия ремък за компресора на климатика + обтяжната ролка.
-виско-муфата на перката - тя има определен живот,вероятно никога преди теб не е сменяна,а за климатика е много важно да е изправна и да работи добре.
-лагер на шайбата на компресора на климатика - тази кола е с Денсо компресор,който често си разбива лагера и не е зле да се провери и смени,ако е нужно,за да няма изненади после.
-изключваща шайба на алтернатора - тя има средно 30-40 000км живот и често блокира,като блокирането и води до разбиване на обтегача на пистовия ремък.Трябва да се провери в какво състояние и да се смени,ако е блокирала.
Допуска се да не смениш обтяжните ролки за пистовите ремъци,виско-перката,изключващата шайба на алтернатора и лагера на компресора,ако са в добро състояние.
Като марки - има комплекти на Ina за ангренажа - ролки + ремък, на добри цени, ремъците вътре са Gates. Излиза по-евтино от отделно ролки + ремък.
Водна помпа Колбеншмидт или Хепу. Пистови ремъци - Continental или Gates. Виско-муфа може SWAG или Febi (цена около 180лв по спомен), има и по-скъпи варианти - Behr/Hella (около 250-300лв).
Друго ако те интересува - питай :)
:beer


p_iv76
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: Пасат Б5.5-2002 смяна на ролки и ремъци

Мнениеот p_iv76 » Пон 08 юли 2013 20:28


Колега напиши си тел.да поговорим по опстоино.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта