


Проблем с 1Z
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1Z
Обаче колата пак пали трудно сутрин и вечер а гледам че от филтъра към помпата по маркучето има мехури с въздух (чисто нов филтър) дали проблема ми е от него
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: Проблем с 1Z
Ти напълни ли филтъра с нафта преди да го сложиш?
Може би пали трудно от това,че имаш въздух в системата...
Аз също имах този проблем със стария филтър,но преди да сложа новия го напълних с нафта и проблема изчезна,а балончетата въздух ги няма.
Може би пали трудно от това,че имаш въздух в системата...
Аз също имах този проблем със стария филтър,но преди да сложа новия го напълних с нафта и проблема изчезна,а балончетата въздух ги няма.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с 1Z
@vanko.vw:Колега, проблема с въздуха в маркучите почти винаги е от самия филтър, по-точно от тройника за обратната нафта, който се намира отгоре на филтъра. Или си го вземи нов тоя тройник, заедно с гуменото уплътнение или си сложи филтър от голф 2, който няма такъв тройник и обратната нафта не минава през него а отива директно в резервоара. Ще махнеш тройника и ще съединиш маркучите с една медна тръбичка или каквато имаш подръка! Гарантирано няма да имаш въздух в системата. Един колега тука от форума с AGR мотор му дадох тая идея и вече няма никакви проблеми.
Ето темата viewtopic.php?f=24&t=368746
Ето темата viewtopic.php?f=24&t=368746
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1Z

- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с 1Z
Да де, ама ти как реши проблема, направи както ти казах или смени тройника заедно с уплътнението му :)
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1Z
Slojih ot dvoikata bez troinika i sega pali
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с 1Z
Само да добавя, за да е полезна темата - клапанчето или тройника струва около 17 лв. в ауто плюс.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с 1Z
Много се радвам, че съм бил полезен, колега! Надявам се, вече да нямаш въздух в системата и да палиш безпроблемно 

- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с 1Z
И аз на Голфи ( AAZ) съм с филтър от Г2 без клапанчето ( щото и при последните двойки си го има хоригинал с клапанче)
. Никакъв проблем !

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта