


Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
Става въпрос да се сложи турбина от 150 коня (1749vb) на Голф 5 105коня. Разликите който аз разбрах са единствено във изхода на топлата част. Ако се вземе цял даунпаип от ALR става ли да се монтира директно или не? Ако не става къде не пасва и трудно ли е преправянето?
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
Защо искаш да сменяш турбините.???
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
Да видим колко повече мощност ще изкара количката 

-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
НЕ те разбирам, ама ако имаш кола за хвърлянй, а и ти се занимава действай
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
Защо смяташ че колата ще трябва да се хвърля? Просто ще се сложи по-голяма турбина която да може да изкара целия потенциал на дюзите и да се изкарат едни прилични 160-70коня.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
защото разликата с по големите модели не е само в турбината. доколкото знам само моделите 131кс и 150 кс са напълно еднакви , само разликата е в това , че едната турбина работи на по -голямо налягане от другата. Но в твоя случай има и други разлика. Знаеш ли на колко бара работи турбината на АРЛ, и как да зададеш тази стоиност на компа...?? и ако не се получи ще върнеш ли заводските настройки, така че малката турбина да работи коректно : да не надува под нормалното и да не пренадува...?????
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
За тази работа си има мапери ;)
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
трябва си нов софтуер като смениш турбините.
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
На ALR турбината заводски е на 1.45бара. Моята от своя страна е 1.05. Запознат съм как се задават тези стойности но доста общо, затова пък има вече доста кадърни мапери в българия който ще го направят. Моята цел е някъде там - 1.45-1.50 да се надуе, като съм гледал проекти и на по-голямо налягане така че смятам че няма да е проблем.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
Брей ..все полезни мнения в тая тема. Правилно си се ориентирал къде е разликата.Ако ти се занимава може направо един нов даун пайп,тъкмо ще разкарате и катализатора.Нужно е само фланец да се намери.Другото,което разликата е в ухото,което държи турбината към блока.Можеш и да импровизираш,макар че при мен дори го няма и няма ядове.И още нещо..с подобна конфигурация ще имаш едни 140-145коня на колелата и съединителя ти няма да устиска дълго. Тук може да играеш с изпробвания вариант,ако говорим за 228мм. - маховик от 1з + съединител от vr6,но може да се появи леко тракане в кутията(шанса е 50-50). И за там има "лек",който помага малко.За усилен вариант не знам,а и не съм търсил.
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
Ей това е мнение! Благодаря IvailoOo!
Повечето неща който ги каза ми бяха познати, но сега вече ми се изясниха.
Сега малко по-подробно. Ако взема даунпайп от ARL (частта от турбото до катализатора) ще мога ли да го монтирам директно и ще пасне ли? И после само да заварим една тръба на подходящото фи към снадката? Това ме вълнува най-много
Иначе нов даун пайп не ми се прави, много пари искат за изработката а и е на доста кофти място и доста трудоемко. Другото е че никой няма да ми го изработи на място без колата, а след като сменя турбото няма да мога да я закарам на ход
Това ме притеснява в общи линий.
Повечето неща който ги каза ми бяха познати, но сега вече ми се изясниха.
Сега малко по-подробно. Ако взема даунпайп от ARL (частта от турбото до катализатора) ще мога ли да го монтирам директно и ще пасне ли? И после само да заварим една тръба на подходящото фи към снадката? Това ме вълнува най-много

Иначе нов даун пайп не ми се прави, много пари искат за изработката а и е на доста кофти място и доста трудоемко. Другото е че никой няма да ми го изработи на място без колата, а след като сменя турбото няма да мога да я закарам на ход

Това ме притеснява в общи линий.
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
Ето 3 снимки поставени един до друг. Аз не мога да преценя 

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
Тук вече ще те излъжа....мисля че ставаше,но "ушите" идваха може би около 5см над тампона и е прекалено близо до тунела.
Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
И мен това ме притеснява да не е прекалено близко до тунела. За ушите иначе си мисля че могат да се огънаъ или преместят. Никъде не мога да намеря хубава снимка отдолу на ARL да сравня ъгълът. Иначе ако минава и може да се преправят ушите мисля че доло ще може да се завари една тръба под правилния ъгъл и всичко да изглежда почти заводски 

Re: Downpipe и турбо от 1.9 150 на 105 коня - съвместимост?
Оф побърках се. Не знам да взимам ли цял даунпайп или няма смисъл... Намирам разни снимки из нета и все си мисля че ще пасне, само ушите няма да са точно (те даже са ги отрязали за снимката) 
