



Vw Passat B5 AFN - Маховик демпферен или твърд?
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Vw Passat B5 AFN - Маховик демпферен или твърд?
Чудесно развитие на нещата
а за резонирането - да вземеш да поогледаш меката връзка на ауспуха ( м/у турбото и катализатора ) ,че в момента съм в този филм на едната си кола ( А4 АФН ) и на ниски изпада в резонанс купето и е мн дразнещо , тресе неприятно .Моята на вид изглежда читава , но .... Демонтажа е труден, смъква се заедно с кат-а , като го смъкна ще си отдъхна , замяната/рязането/ заваряването на място е невъзможно (поне няма да стане както трябва). При мен всичко "подозрително" е сменяно преди около 30-ина к.км , говоря за пълен комплект съединител + маховик -двумасов , всички тампони по мотор и скорости (профилактично) , окачването по гърнетата е екстра , няма напукано ,разлуфтено или разпънато. Подозрението ми е на 80% от меката връзка . При надлъжните мотори се получават сили на усукване и те еб@ват майката на тази мека връзка .Желателно е след това да се вдигнат ниските обороти на 903 ( аз поне смятам да го направя ) така ще се щади за в бъдеще този възел

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Vw Passat B5 AFN - Маховик демпферен или твърд?
Аз четох малко по диагонал инещо ми обегна. Това сега на колата пълен комплект съединител за 1Z ли е или някакъв кит, който Валео предлагат за AFN за замяна на демпферния маховик?
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw Passat B5 AFN - Маховик демпферен или твърд?
Комплект на Валео е колега с твърд маховик. Предлагат го за AFN и AVG моторите. Мен ме хвана малко шубето да слагам демпферен да не се окаже и той менте като закса който свалихме. После да си го бия в главата и него. За останалото ще го мисля калво да правя само да си отдъхна малко и да дойде следващата заплата :)
Re: Vw Passat B5 AFN - Маховик демпферен или твърд?
Привет!
Колко излиза комплекта на Валео (маховик, съединител, притискател, лагер)?
Какви са впечатленията колега след близо един месец каране?
Този сетъп на Валео, до колко коня ще издържи, монтиран на АФН-а?
Колко излиза комплекта на Валео (маховик, съединител, притискател, лагер)?
Какви са впечатленията колега след близо един месец каране?
Този сетъп на Валео, до колко коня ще издържи, монтиран на АФН-а?
- 666
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 22:46
- Автомобил: Audi A4 TDI Quattro
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: Vw Passat B5 AFN - Маховик демпферен или твърд?
Оригинално от завода знам че слагат 2 варианта на съединители със демпферния маховик:
- ЛУК - 300ft/lb = 406nM - ЛУК го слагат на по-ранните модели
- ЗАКС - 250ft/lb = 340nM - ЗАКС го слагат от 2000-та година нататък
Комплекта на Валео го дават да държи 230ft/lb = 312nM (това е за комплекта за 5 скоростни кутия, има и за 6 скоростни, който го дават по-корав). Цената в ЕВРО07 преди 3-4 месеца беше от порядъка на 1000 лева.
п.с. Цифрите съм ги взел от нета, не претендирам за 100% гаранция. Знам че пита за коне ама имам инфо за нютон-метри само
- ЛУК - 300ft/lb = 406nM - ЛУК го слагат на по-ранните модели
- ЗАКС - 250ft/lb = 340nM - ЗАКС го слагат от 2000-та година нататък
Комплекта на Валео го дават да държи 230ft/lb = 312nM (това е за комплекта за 5 скоростни кутия, има и за 6 скоростни, който го дават по-корав). Цената в ЕВРО07 преди 3-4 месеца беше от порядъка на 1000 лева.
п.с. Цифрите съм ги взел от нета, не претендирам за 100% гаранция. Знам че пита за коне ама имам инфо за нютон-метри само

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта