Vw Passat B5 AFN - Маховик демпферен или твърд?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8992
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vw Passat B5 AFN - Маховик демпферен или твърд?

Мнениеот samo_pechka » Пет 01 ное 2013 14:30


Чудесно развитие на нещата :th_up а за резонирането - да вземеш да поогледаш меката връзка на ауспуха ( м/у турбото и катализатора ) ,че в момента съм в този филм на едната си кола ( А4 АФН ) и на ниски изпада в резонанс купето и е мн дразнещо , тресе неприятно .Моята на вид изглежда читава , но .... Демонтажа е труден, смъква се заедно с кат-а , като го смъкна ще си отдъхна , замяната/рязането/ заваряването на място е невъзможно (поне няма да стане както трябва). При мен всичко "подозрително" е сменяно преди около 30-ина к.км , говоря за пълен комплект съединител + маховик -двумасов , всички тампони по мотор и скорости (профилактично) , окачването по гърнетата е екстра , няма напукано ,разлуфтено или разпънато. Подозрението ми е на 80% от меката връзка . При надлъжните мотори се получават сили на усукване и те еб@ват майката на тази мека връзка .Желателно е след това да се вдигнат ниските обороти на 903 ( аз поне смятам да го направя ) така ще се щади за в бъдеще този възел




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Vw Passat B5 AFN - Маховик демпферен или твърд?

Мнениеот radi_nrj » Пет 01 ное 2013 14:42


Аз четох малко по диагонал инещо ми обегна. Това сега на колата пълен комплект съединител за 1Z ли е или някакъв кит, който Валео предлагат за AFN за замяна на демпферния маховик?


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Vw Passat B5 AFN - Маховик демпферен или твърд?

Мнениеот penko_pulev » Пет 01 ное 2013 15:21


Комплект на Валео е колега с твърд маховик. Предлагат го за AFN и AVG моторите. Мен ме хвана малко шубето да слагам демпферен да не се окаже и той менте като закса който свалихме. После да си го бия в главата и него. За останалото ще го мисля калво да правя само да си отдъхна малко и да дойде следващата заплата :)


lightning
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 26 окт 2010 6:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Vw Passat B5 AFN - Маховик демпферен или твърд?

Мнениеот lightning » Съб 30 ное 2013 11:11


Привет!
Колко излиза комплекта на Валео (маховик, съединител, притискател, лагер)?
Какви са впечатленията колега след близо един месец каране?
Този сетъп на Валео, до колко коня ще издържи, монтиран на АФН-а?


Потребителски аватар
666
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 29 май 2007 22:46
Автомобил: Audi A4 TDI Quattro
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Re: Vw Passat B5 AFN - Маховик демпферен или твърд?

Мнениеот 666 » Чет 05 дек 2013 1:35


Оригинално от завода знам че слагат 2 варианта на съединители със демпферния маховик:
- ЛУК - 300ft/lb = 406nM - ЛУК го слагат на по-ранните модели
- ЗАКС - 250ft/lb = 340nM - ЗАКС го слагат от 2000-та година нататък

Комплекта на Валео го дават да държи 230ft/lb = 312nM (това е за комплекта за 5 скоростни кутия, има и за 6 скоростни, който го дават по-корав). Цената в ЕВРО07 преди 3-4 месеца беше от порядъка на 1000 лева.

п.с. Цифрите съм ги взел от нета, не претендирам за 100% гаранция. Знам че пита за коне ама имам инфо за нютон-метри само :Mr Green Fun



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта