Изкарал си я за 10 км. Не е като Пловдив -София - Пловдив , аз 2 месеца не я бях изкарвал извън града и правеше пикове по 2 бара и повече. Изкарах я уикенда за 200 км разходка със здраво даване на газ и сега манометъра залепва за 1,6 бара и почти не пиква.
А относно хвърчащите мизерии от турбото - що не сложи една алуминиева гофра да ги издухва извън коша?
1.9 TDI почистване на запекла геометрия лесният начин.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: 1.9 TDI почистване на запекла геометрия лесният начин.
80 км. и резултата беше нулев, при положение, че газ до ламарината отпускам и пак така през цялото време. Към София вероятно отпуши още преди тунела, но я пробвах чак на връщане преди Пловдив. По принцип не карам никой да вярва, просто исках да споделя за да помогна на някой, който иска да мине без сваляне 

- valkodaf
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 27 ное 2012 20:35
- Автомобил: bora
- Двигател: ajm 2002
- Местоположение: бургас
Re: Почистване на запекла геометрия 1.9 TDI лесният начин.
samo_pechka написа:valkodaf написа:Аз моята турбина е чистих пред блока 200лв няма как да дам на някой за два часа работа
Това два часа просто заради лафа ли ги каза ,или се справяш наистина за два часа демонтаж,почистване , монтаж . Щото аз уж не съм от мн бавните , но за два часа съм на макс половината работа
За десетина гайки колко да се мотам повече гледам че колега е сваля за 12минути
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: 1.9 TDI почистване на запекла геометрия лесният начин.
За 12 минути на изваден от коша мотор 

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 TDI почистване на запекла геометрия лесният начин.
Взимам си семки и седам да гледам.
Аз на 2.0 тди моторите я свалям турбината без да я пипам, само с гайковерта и удължения.
А за 1.9 толкова някъде 12-15 мин. и за разглобяването, чистенето и качването още около 10-ина та около 30 мин. Това е от най-високоплатените операции 400 лв на час се докарват горе-долу.
Аз на 2.0 тди моторите я свалям турбината без да я пипам, само с гайковерта и удължения.
А за 1.9 толкова някъде 12-15 мин. и за разглобяването, чистенето и качването още около 10-ина та около 30 мин. Това е от най-високоплатените операции 400 лв на час се докарват горе-долу.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: 1.9 TDI почистване на запекла геометрия лесният начин.
Четох четох тук и се закрастих и аз, щото полото ту полудява само с леко натискане на педала, ту го натискам като хамалин пък то се чуди да тръгне ли да спре ли
.и отварям аз капака и като се загледах по-подробно как е завряна тая турбина( 1.4тди 70 коня) лошо ми стана
. и така си и останах само с мерака. един приятел ми даде акъл като карам извън града някъде около 100тина километра да не пипам 5та... 90- 110 само на 4та. та преди седмица се разходих до Гърция и след 180 км само на 4та вече седмица не мога да си позная колата... все едно е чипосана и върви супер доволно. няма ги тия чудения да тръгне или не. още от 1700 об усещам как тегли .. вчера и на 2ра гуми превъртя
та явно това е бил начина.сега въпроса е за колко време ще се задръсти пак. някой ако иска да пробва това и да пише. при мен се получи дано и при вас.то аз често карам далече ама с около 100 110 на 5та...



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 84 госта