Пасат Б4 1.9ТДИ АФН EGR клапан дали си е оригинално така?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Пасат Б4 1.9ТДИ АФН EGR клапан дали си е оригинално така?

Мнениеот nebeto » Чет 08 авг 2013 3:35


Привет.Неска случано проверих колко ли аджама вакуум идва до EGR клапана и установих,че е никакво.На ограденото място на самия маркуч има нещо като съчма,дали си е оргинално така или някой от предишните собственици се е правил на майстор?
Става дума за Б4 1.9ТДИ АФН.
Прикачени файлове
DSC_2154.jpg




Потребителски аватар
tedwv
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998 + Brezel
Местоположение: Неясно

Re: EGR клапан дали си е оргинално така?

Мнениеот tedwv » Чет 08 авг 2013 6:14


Не оригинално така просто са изолирали ЕГР-а нищо тревожно даже според мен е по-добре няма да пълни тръбите със сажди.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: EGR клапан дали си е оргинално така?

Мнениеот znainainai » Чет 08 авг 2013 6:14


Това е културен начин за изолиране на EGR.
За плюсовете и минусите от изолирането има доста изписано :use_search


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б4 1.9ТДИ АФН EGR клапан дали си е оригинално така

Мнениеот nebeto » Нед 11 авг 2013 15:02


четох,четох и само в едно не съм сигурен-в момента като няма вакуум към ЕГР клапана си е затворен нали?тоест изгорелите газове не влизат в мотора пак.
Благодаря за внимането.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Пасат Б4 1.9ТДИ АФН EGR клапан дали си е оригинално така

Мнениеот ka4o_pi4a » Нед 11 авг 2013 15:48


Зависи. Ако е заседнал в леко отворено положение може да връща по малко и когато е във високи обороти и турбината стигне пик, пък да прави байпас на турбото. Най- добре го свали и почисти хубаво ЕГР-а + всмукателите и го остави затапен :)


mehanizator
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 18 апр 2014 18:22
Автомобил: passat b4 variant 1996
Двигател: 1.9 tdi afn

Re: Пасат Б4 1.9ТДИ АФН EGR клапан дали си е оригинално така

Мнениеот mehanizator » Сря 07 май 2014 19:55


здравеите колеги от скоро сам собственик на такъв пасат б4 афн.днес оглеждах двигателя и забелязах че точно на този клапан на снимката отдолу към главата има един малък отвор от които ми е текло масло.ще пробвам да кача утре снимки ако успея защото сам нов във форума и не знам дали ще се получи.някои да има някакви предположения какво става.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Пасат Б4 1.9ТДИ АФН EGR клапан дали си е оригинално така

Мнениеот ka4o_pi4a » Сря 07 май 2014 21:43


Ако мембраната на ЕГР-а е здрава значи маслото е от вакумпомпата, ако е сцепена мембраната и не държи вакума значи омасляването идва от турбо пътищата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта