AHF Г-4 още една тема за студен старт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот Zinoto » Пон 24 мар 2014 16:29


xxx_man написа:
Zinoto написа: за тези 40-50 лева може да се настрои помпата и да се види центровката и съм убеден, че ще пали добре.

Не виждам логиката как ако настройката на помпата не ми е добра то колата пали от четвърт при ниските температури от -10 до +6 , а проблема идва когато температурата се покачи ???

Явно аз не съм разбрал, щом пали перфектно до +6, а след това не, трябва да се видят центровката включително на разпределителния вал също и показанията на датчиците да се засекат включително този на горивото и ако не върти достатъчно добре (стартер-акумулатор) да се измери масата към автомобила. Много хора казват, че им върти добре стартера, но след качествен ремонт колата изведнъж почва да пали от половин оборот. Моята кола също беше започнала при температури над 10 градуса да иска малко повече въртене при първи старт, след профилактика на стартера и нови качествени, четки, независимо, че си имаше почна да си пали на всички температури от половин оборот.




xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот xxx_man » Вто 25 мар 2014 9:47


Zinoto написа:......включително на разпределителния вал с

това не ми стана ясно,може ли малко разяснение ?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот Zinoto » Вто 25 мар 2014 10:08


Разяснявам... закачаш колата на диагностика и може да се види момента на впръскване, но има и момент на положение на разпределителния вал спрямо коляновия и се случва при смяна на ангренажен ремък да избяга леко назад. В повече от половината случаи по сервизите не отварят капака отгоре, че по-лесно и да не протече масло като затворят и един зъб назад е доста често срещано явление. Това по никакъв начин не може да се види на диагностика.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот xxx_man » Сря 26 мар 2014 17:33


joro11 написа:и моя курник 1Z прави абсолютно същото,сутрин щом има подгрев пали от раз,не се ли включат свещите върти доста докато запали,следобяд в топлото време нема проблеми.првавих следния експеримент:сутрин давам контакт изчаквам 2-3сек. връщам , давам пак изчаквам 2-3 сек и върта,пали от раз. тайни и загатки с тия ТДИ-та

Колкото и да е странно но твоя метод излезна успешен,по този начин при 8 градуса колата пали от четвърт :gruebel наистина това TDI-тo e голяма тайна и загадка :mhihi


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот xxx_man » Вто 30 сеп 2014 17:39


Да изтупам малко темата от прахта!Тъй като така и не си реших проблема миналата зима,а лятото дойде и с това спрях да го мился, то резонно сега застудя и проблема пак дойде на дневен ред!Взети мерки:
1.пробвах с нов добър акумулатор,но ефекта бе малък колата пак си върти доста докато запали
2. днес свалих стартера, но се оказа в отлично състояние с чисто нови четки бош и иделни втулки,гресирахме позачистихме и затворихме - ефекта е доста по-леко въртене,утре предстои и тест на студен старт,но имам лошото предчувствие че проблема пак не е решен!
Какво ми остана:
1.да бутна порцията от главата на помпата-очакван ефект колеблив
2.да дадем центровката на помпата в леко предварение,защото сега е в закъснение,но ми се струва че това няма да окаже влияние на студения старт!
Ако някой има и други идеи моля да сподели !!!

Последна промяна от xxx_man на Вто 30 сеп 2014 19:14, променено общо 1 път.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот Zinoto » Вто 30 сеп 2014 17:58


Прав си, че центровката ако сега е на оптималната повече предварение няма да помогне, даже може да влоши нещата. Ако промениш порцията към по-малки милиграми, ще има ефект, но това което ти е нужно като резултат ще дойде чак към 1 мг., което е прекалено малко и ще почнат други проблеми като тресене и други. Затова е необходима малко по-различна интервенция. Ако имаш път през Търново мога да я видя.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот xxx_man » Вто 30 сеп 2014 19:13


всъщност в момента таймингът ми е на закъснение и по принцип работата на мотора така много ми допада!а за Търново за жалост скоро едва ли ще имам път,но ако нещата се влошат май ще търся Иво !


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот Zinoto » Сря 01 окт 2014 11:03


Какво разбираш под закъснение? AHF иска предварение 1.3 BTDC, това на графиката е съвсем малко над средната линия. Чак към най-долната линия започва закъснението. Мисълта ми е, че ако тайминга ти е към долната линия е нормално да пали тегаво.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AHF Г-4 още една тема за студен старт

Мнениеот xxx_man » Сря 01 окт 2014 12:01


Да доста към долната линия е ако не се лъжа 38/84 по памет,но останах приятно изненадан след отврянето на стартера,тази сутрин за пръвпът запали без грам да се замисли!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта