xxx_man написа:Zinoto написа: за тези 40-50 лева може да се настрои помпата и да се види центровката и съм убеден, че ще пали добре.
Не виждам логиката как ако настройката на помпата не ми е добра то колата пали от четвърт при ниските температури от -10 до +6 , а проблема идва когато температурата се покачи ???
Явно аз не съм разбрал, щом пали перфектно до +6, а след това не, трябва да се видят центровката включително на разпределителния вал също и показанията на датчиците да се засекат включително този на горивото и ако не върти достатъчно добре (стартер-акумулатор) да се измери масата към автомобила. Много хора казват, че им върти добре стартера, но след качествен ремонт колата изведнъж почва да пали от половин оборот. Моята кола също беше започнала при температури над 10 градуса да иска малко повече въртене при първи старт, след профилактика на стартера и нови качествени, четки, независимо, че си имаше почна да си пали на всички температури от половин оборот.