Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
t231989
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 28 дек 2014 2:16
Автомобил:
Двигател:

Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Мнениеот t231989 » Нед 28 дек 2014 17:59


Здравейте :)
Проблема ми е следния - преди седмица минах технически преглед и от тогава парното спря да работи (Да спомена че 2 3 дена преди това долях антифриз - ако е от значение )
В началото след прегледа колата духаше хладък въздух, а сега нищо друго освен студен! А всяка вечер карам по над 200 км и е яко студ :stumm
Да отбележа, че забелязах след това стрелката на датчика за градусите не стой както нормално на 90 градуса, а играе от 90 до 120 като ги вдига и спада много бързо :question




Потребителски аватар
C.Cvetanov
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 07 дек 2014 11:38
Автомобил: Golf 4
Двигател: atd 1.9 2002
Местоположение: Gr.Gulqnci

Re: Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Мнениеот C.Cvetanov » Нед 28 дек 2014 18:28


Колега защо не провериш първо термостата,температурния датчик,обезвъздушена ли е системата(пипни маркучите където излизат от радиаторчето на парното ако са студени може да ти е направило тапа)
Може да е от клапите вътре в купето те ако не се лъжа бяха с дунапренчета те като се скъсат прави така.
Немога да ти кажа конкретно от какво е надявам се поне малко да съм бил полезен :) Весели празници! :) :flag_bulgaria


t231989
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 28 дек 2014 2:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Мнениеот t231989 » Нед 28 дек 2014 18:50


Ами защото не разбирам кои знае колко от това :redface (за съжаление) аз ли да го направя в сервиз ли
А проблема ми е че съм в Англия и на всички места където ходих по сервизи ми казват след празниците, а до тогава питам аз кво да правя :@
гледах да не е от бушоните уж - ама всичко е наред , тези маркучи дето говориш предполагам са 2та големи зад двигателя - и вдата са студени
А обезвъздушена ли е - не знам как да го направя ако не е
Весели празници


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Мнениеот °niksi° » Нед 28 дек 2014 22:42


Ако реално дига над 90 градуса и са студени маркучите на мен ми идва на проблем с водната помпа. Погледни в разширителния съд като работи колата през малкото маркуче където влиза горе циркулира ли антифриз.


t231989
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 28 дек 2014 2:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Мнениеот t231989 » Сря 31 дек 2014 1:22


Ами сега след 100тина километра проверих маркучите и този горния от двата дебели беше много топъл а долния студен - това значи ли че не е водната помпа ?
Проверих и това малко маркучче където в него влиза някакво чопче от разширителния съд(предполагам за него ми говориш) при запален или не запалеен двигател няма нищо да излиза !

Как да проверя термостата и да обезвъздуша системата ? И къде са тези клапи към или в купето за който спомена ?


Потребителски аватар
julio 21
Мнения: 104
Регистриран на: Пет 26 дек 2014 20:42
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Мнениеот julio 21 » Нед 04 яну 2015 0:12


На мен ми иде като да е термостат блокирал е и върти само единия кръг.И за това единия маркуч е студен.Ако е така внимавай да не я прегрееш,ще искривиш главата и после много ядове и много лири.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Мнениеот samo_pechka » Нед 04 яну 2015 0:58


°niksi° написа:Ако реално дига над 90 градуса и са студени маркучите на мен ми идва на проблем с водната помпа. Погледни в разширителния съд като работи колата през малкото маркуче където влиза горе циркулира ли антифриз.

+1 :th_up никакви термостати не са проблем в случая . Водна помпа ще е . Не отлагай ремонта :exclaim


nanobanano
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 29 апр 2012 20:30
Автомобил: Vento 1.9TDI Smart 600cc 1999
Двигател: AHU 1997
Местоположение: Asenovgrad,Plovdiv

Re: Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Мнениеот nanobanano » Нед 04 яну 2015 1:08


Аз залагам на обезвъздушаване :)


t231989
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 28 дек 2014 2:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Мнениеот t231989 » Нед 04 яну 2015 5:31


Как се обезвъздушава ?
Ами да питам тези който смятат че е помпата - ако е тя ,колата колата не остава ли без охлаждане и как ще е възможно въобще да се кара ? Това за термостата логично ми се струва - да върти само единия кръг . Сега след понеделник ще ида при моя човек да провери че до сега беше почивка и ходих при един псевдо разбирач и ми иска 250 паунда да смени помпата - мисли като сме чужденци ядем доматите с коловете ! :censored2
Та така силно се надявам да е термостата :)


Потребителски аватар
C.Cvetanov
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 07 дек 2014 11:38
Автомобил: Golf 4
Двигател: atd 1.9 2002
Местоположение: Gr.Gulqnci

Re: Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Мнениеот C.Cvetanov » Нед 04 яну 2015 10:14


Термостата не върти само единия кръг а остава отворен охладителната течност не остава в малкия кръг да се загрее до нужната температура (82-87 градуса),а директно циркулира през радиатора и насрещния въздух не и поззволява да се загрее.Според мен си смени термостата не е чак кой знае колко скъп но 70% е от него ,ако не се получи ще драскаш тука докато се оправи.Поздрави!!! :flag_bulgaria


_B4_
Мнения: 154
Регистриран на: Сря 25 апр 2012 10:40
Автомобил: Passat B4
Двигател: ABS 1994
Местоположение: София

Re: Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Мнениеот _B4_ » Нед 04 яну 2015 10:27


Прочети пак какво е написал колегата!! Колата му загрява 90-120 градуса, което значи, че термостата работи и по вероятно е да има въздух в системата и заради това да прави тапа на парното, а също и да пречи на термостата да работи коректно. Друг е въпроса от къде е този въздух, така че първо обезвъздушаване и ако не стане - след това нататък. И както са казали и други колеги може и заради намален дебит на помпата.


nanobanano
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 29 апр 2012 20:30
Автомобил: Vento 1.9TDI Smart 600cc 1999
Двигател: AHU 1997
Местоположение: Asenovgrad,Plovdiv

Re: Golf MK4 2001г. 1.9 SDI - проблем с парното

Мнениеот nanobanano » Нед 04 яну 2015 15:39


Погледни ролката и ремъка на помпата дали ти играе при запалена кола.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта