Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!) РЕШЕНА
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!) -Решен
Ако беше вярно, че се вкарва топлина в цилиндрите, тогава наистина щеше да има полза от повече от един път подгряване. И аз съм подгрявал по 2 пъти и съм видял, че няма смисъл, освен това свещите действително са сериозен консуматор и излишен ток да хабиш... освен ако няма да караш на дълго.
- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)
Нищо не сме оправили
Днес пак същото 2 минути на стартер и кълба дим....
Утре сутринта ще проверя бушона да не е изгорял и ще пробвам да запаля от шише с нафта преди филтъра....
ps. свещите ги проверихме и са наред, няма нужда от смяна.

Днес пак същото 2 минути на стартер и кълба дим....
Утре сутринта ще проверя бушона да не е изгорял и ще пробвам да запаля от шише с нафта преди филтъра....
ps. свещите ги проверихме и са наред, няма нужда от смяна.
Последна промяна от Rat Fink на Чет 08 яну 2015 18:49, променено общо 1 път.
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)
а последно смени ли свещите или не 

-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)
Колега, бушона не гори от самосебе си. За са изгори бушона има причина. Провери го и ако е изгорял значи има късо някъде по системата. Как проверихте свещите? Възможно е да има свещ, която е окъсила към маса и затова да гори бушона. Ако сте ги проверили с мултицет той си свири все едно свещта е здрава. Аз бих откачил кабелите от всички свещи слагам нов бушон и давам контакт. Ако бушона пак изгори проблема е в кабелите към свещите. Ако не изгори проблема е в свещите. Ако проблема е в свещите, започвам да закачам една по една, т.е. закачам първата и давам контакт. Ако бушона изгори значи тази свещ е дефектната, ако не изгори закачам следващата и пак контакт докато бушона изгори. След закачането на която свещ изгори бушона, тя е за смяна. Ако все пак проблема е в свещите, бих сменил всичките. Дано съм помогнал.
- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)
Бушона е изгърмял пак. Ще се ходи на жичкаджия.
Относно горивото - в прозрачните маркучета имаше мехури с дължина 5-6 см. Не можах да сваля маркучите след филтъра, нещо всичко е спекло, а и в този студ.. Обаче успях да извадя горната му капачка и гледам вътре празно - да не би просто от отварянето вакума да е паднал и горивото да се е дръпнало?
Относно горивото - в прозрачните маркучета имаше мехури с дължина 5-6 см. Не можах да сваля маркучите след филтъра, нещо всичко е спекло, а и в този студ.. Обаче успях да извадя горната му капачка и гледам вътре празно - да не би просто от отварянето вакума да е паднал и горивото да се е дръпнало?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)
Колега вземи си филтър от голф 2 ,той ги няма тези клапанчета и фиби и не прави парчета.На мен ориг.филтър също ме въртеше и тук от форума научих,че 2ковия филтър е по прост и по надежден.Сложих от 2ка и ....няма мехури ,няма балони



- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)
РЕШЕНА - ВСИЧКО СИ ПАЛИ СЛЕД СМЯНАТА, НИКАКВИ ГРИЖИ! БУШОНА ТРЯБВА ДА Е 80А, не 50А, зависи какви са свещите!! В моя случай може и да е слаб за моите свещи!
Един колега ме пита за бушоните на ЛС та ето картинки как точно изглеждат и двата са гръмнали. Намира се над 21, който е по-голям и кубичен.


За филтъра ще пробвам тези дни, може и да се е задръстил знам ли.
Един колега ме пита за бушоните на ЛС та ето картинки как точно изглеждат и двата са гръмнали. Намира се над 21, който е по-голям и кубичен.


За филтъра ще пробвам тези дни, може и да се е задръстил знам ли.
Последна промяна от Rat Fink на Съб 17 яну 2015 17:36, променено общо 1 път.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)
Ама ти 50А бушон ли си сложил
той е за свещите на антифриза работен ток около 45А за трите.Тези на двигателя е 80А работен ток около 60А.

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)
fox_vt написа:Ама ти 50А бушон ли си сложилтой е за свещите на антифриза работен ток около 45А за трите.Тези на двигателя е 80А работен ток около 60А.
За свещите на антифриза бушона е на друго място и е пластина - поне на този Голф с този мотор. Релето с бушона седи на мястото на бубината на бензиновите мотори.
За Г3 1З дават и по Аутодата и по ЕТКА - 50А
За Г3 АХУ и АФН или с други думи ТДИ след 96г дават 80А по ЕТКА и 50А по Аутодата.
Изгорелият бушон /първият/ на голфа беше оригинален и беше 50А, затова сложихме такъв.
Повечето свещи са по 16А, като има модели на БОШ които са 10А, а НГК са 5А.
Предполагам че оригинално тази кола е била с БОШ 10А, а сега са свещи с по-голям ампераж и затова 50А бушон изгоря.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)
Прав си на антифриза е пластина
НА толедото свещите са 15-16А бош бушона никога не се е налагало да го търся да видя какъв е.То реално тази консумация 15А бързо пада в рамките на 3-4 сек но явно бушона не може да ги издържи.На рено свещите са бързонагряващи по 20А всяка.

- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)
Консумацията на свещите на антифриза, почти запазват консумацията си , т.е. не им пада много амперажът , за разлика от тези за паленето.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)
Да де аз за свещите на цилиндрите говоря 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта