Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!) РЕШЕНА

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!) -Решен

Мнениеот Zinoto » Чет 08 яну 2015 15:51


Ако беше вярно, че се вкарва топлина в цилиндрите, тогава наистина щеше да има полза от повече от един път подгряване. И аз съм подгрявал по 2 пъти и съм видял, че няма смисъл, освен това свещите действително са сериозен консуматор и излишен ток да хабиш... освен ако няма да караш на дълго.




Потребителски аватар
Rat Fink
Мнения: 387
Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
Автомобил:
Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
Местоположение: София

Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)

Мнениеот Rat Fink » Чет 08 яну 2015 18:05


Нищо не сме оправили :icon_sad
Днес пак същото 2 минути на стартер и кълба дим....

Утре сутринта ще проверя бушона да не е изгорял и ще пробвам да запаля от шише с нафта преди филтъра....

ps. свещите ги проверихме и са наред, няма нужда от смяна.

Последна промяна от Rat Fink на Чет 08 яну 2015 18:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)

Мнениеот ej0 » Чет 08 яну 2015 18:36


а последно смени ли свещите или не :question


mtm_golf
Мнения: 271
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)

Мнениеот mtm_golf » Чет 08 яну 2015 19:34


Колега, бушона не гори от самосебе си. За са изгори бушона има причина. Провери го и ако е изгорял значи има късо някъде по системата. Как проверихте свещите? Възможно е да има свещ, която е окъсила към маса и затова да гори бушона. Ако сте ги проверили с мултицет той си свири все едно свещта е здрава. Аз бих откачил кабелите от всички свещи слагам нов бушон и давам контакт. Ако бушона пак изгори проблема е в кабелите към свещите. Ако не изгори проблема е в свещите. Ако проблема е в свещите, започвам да закачам една по една, т.е. закачам първата и давам контакт. Ако бушона изгори значи тази свещ е дефектната, ако не изгори закачам следващата и пак контакт докато бушона изгори. След закачането на която свещ изгори бушона, тя е за смяна. Ако все пак проблема е в свещите, бих сменил всичките. Дано съм помогнал.


Потребителски аватар
Rat Fink
Мнения: 387
Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
Автомобил:
Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
Местоположение: София

Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)

Мнениеот Rat Fink » Пет 09 яну 2015 11:00


Бушона е изгърмял пак. Ще се ходи на жичкаджия.

Относно горивото - в прозрачните маркучета имаше мехури с дължина 5-6 см. Не можах да сваля маркучите след филтъра, нещо всичко е спекло, а и в този студ.. Обаче успях да извадя горната му капачка и гледам вътре празно - да не би просто от отварянето вакума да е паднал и горивото да се е дръпнало?


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)

Мнениеот Водния дух1 » Пет 09 яну 2015 17:38


Колега вземи си филтър от голф 2 ,той ги няма тези клапанчета и фиби и не прави парчета.На мен ориг.филтър също ме въртеше и тук от форума научих,че 2ковия филтър е по прост и по надежден.Сложих от 2ка и ....няма мехури ,няма балони :banana :a040


Потребителски аватар
Rat Fink
Мнения: 387
Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
Автомобил:
Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
Местоположение: София

Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)

Мнениеот Rat Fink » Пет 09 яну 2015 19:00


РЕШЕНА - ВСИЧКО СИ ПАЛИ СЛЕД СМЯНАТА, НИКАКВИ ГРИЖИ! БУШОНА ТРЯБВА ДА Е 80А, не 50А, зависи какви са свещите!! В моя случай може и да е слаб за моите свещи!

Един колега ме пита за бушоните на ЛС та ето картинки как точно изглеждат и двата са гръмнали. Намира се над 21, който е по-голям и кубичен.

Изображение

Изображение

За филтъра ще пробвам тези дни, може и да се е задръстил знам ли.

Последна промяна от Rat Fink на Съб 17 яну 2015 17:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)

Мнениеот fox_vt » Съб 10 яну 2015 13:27


Ама ти 50А бушон ли си сложил :beat_butt2 той е за свещите на антифриза работен ток около 45А за трите.Тези на двигателя е 80А работен ток около 60А.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)

Мнениеот °niksi° » Съб 10 яну 2015 16:50


fox_vt написа:Ама ти 50А бушон ли си сложил :beat_butt2 той е за свещите на антифриза работен ток около 45А за трите.Тези на двигателя е 80А работен ток около 60А.

За свещите на антифриза бушона е на друго място и е пластина - поне на този Голф с този мотор. Релето с бушона седи на мястото на бубината на бензиновите мотори.

За Г3 1З дават и по Аутодата и по ЕТКА - 50А
За Г3 АХУ и АФН или с други думи ТДИ след 96г дават 80А по ЕТКА и 50А по Аутодата.
Изгорелият бушон /първият/ на голфа беше оригинален и беше 50А, затова сложихме такъв.

Повечето свещи са по 16А, като има модели на БОШ които са 10А, а НГК са 5А.
Предполагам че оригинално тази кола е била с БОШ 10А, а сега са свещи с по-голям ампераж и затова 50А бушон изгоря.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)

Мнениеот fox_vt » Съб 10 яну 2015 21:24


Прав си на антифриза е пластина :smile НА толедото свещите са 15-16А бош бушона никога не се е налагало да го търся да видя какъв е.То реално тази консумация 15А бързо пада в рамките на 3-4 сек но явно бушона не може да ги издържи.На рено свещите са бързонагряващи по 20А всяка.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)

Мнениеот samo_pechka » Съб 10 яну 2015 21:34


Консумацията на свещите на антифриза, почти запазват консумацията си , т.е. не им пада много амперажът , за разлика от тези за паленето.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 1.9 ТДИ 1Z много трудно палене(с видео!!!)

Мнениеот fox_vt » Нед 11 яну 2015 12:48


Да де аз за свещите на цилиндрите говоря :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта