Ами затова се прави цялата галимация, за да "излъже", че е студен двигателя и да каже на компа, че е студен моора. А сега един друг въпрос- защо много 1,9тди имат проблем със топлото палене ( дори и при голф 5 ) а такъв проблем липсва при 2,0 тди?
Честита Коледа на всички и весело посрещане на 2015г
1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: 1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)
Щото има такива неща заложени в заводския софтуер. Не на всички разбира се :) . До колкото помня е често срещано по тия с роторната помпа (1.9 TDI 90/110кс) в софтуера за ръчни скорости (при кодиране за автоматични скорости се ползват други таблици и там проблема го няма). Ето един пример от някакво такова 1.9 TDI. Горе е оригиналната таблица за подаване на гориво при палене, долу е корегираната. По Х е температурата на антифриза, по У са оборотите на мотора. Стойностите в таблицата задават милиграмите впръскано гориво.
При проблемната (оригиналната) версия на таблицата е видно, че ако мотора ти е горещ над 70 градуса и върти на 240 оборота никога няма да запали. Обаче като повърти няколко секунди се 'набира' (раздвижва се, маслото се качва, почва да върти по-лесно) и подминава 280 оборота. При т'ва положениет компа пуска гориво и мотора пали.
Между другото ако някой има такива проблеми и може да си свали и после качи обратно софтуера мога да му помогна с корекцията на проблема в него. Отнема 5 мин :) .
При проблемната (оригиналната) версия на таблицата е видно, че ако мотора ти е горещ над 70 градуса и върти на 240 оборота никога няма да запали. Обаче като повърти няколко секунди се 'набира' (раздвижва се, маслото се качва, почва да върти по-лесно) и подминава 280 оборота. При т'ва положениет компа пуска гориво и мотора пали.
Между другото ако някой има такива проблеми и може да си свали и после качи обратно софтуера мога да му помогна с корекцията на проблема в него. Отнема 5 мин :) .
- besriworld
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 12:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)
Колегата по горе ако каже точно за каква кола става въпрос мога да му проверя и кажа дали има заложен такъв проблем в софтуера.Но това прословуто топло палене се отнася повече за ASV и AFN моторите . Иначе и аз мога да оправя проблема със въпросното палене стига да ми изпратите екуто 

- cancro
- Мнения: 148
- Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
- Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: 1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)
Здравейте може ли някой да ми направи това съпротивление и да ми го изпрати?
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: 1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)
Само да Ви ПРЕДУПРЕДЯ да внимавате.
И аз дълго време не осъзнавах с каква цел е направено това, докато на кола с лош стартер, не й се случи да запали мотора на обратно
Та, когато двигателя е горещ, и помпата е леко в предварение, при ниски обороти на стартера, двигателя е възможно да запали и да се върти на обратно.
Пп. За щастие, без последици. Как не прескочи ангренажа не знам.
И аз дълго време не осъзнавах с каква цел е направено това, докато на кола с лош стартер, не й се случи да запали мотора на обратно

Та, когато двигателя е горещ, и помпата е леко в предварение, при ниски обороти на стартера, двигателя е възможно да запали и да се върти на обратно.

Пп. За щастие, без последици. Как не прескочи ангренажа не знам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта