1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)

Мнениеот hvp800 » Нед 28 дек 2014 19:58


Ами затова се прави цялата галимация, за да "излъже", че е студен двигателя и да каже на компа, че е студен моора. А сега един друг въпрос- защо много 1,9тди имат проблем със топлото палене ( дори и при голф 5 ) а такъв проблем липсва при 2,0 тди?
Честита Коледа на всички и весело посрещане на 2015г




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: 1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)

Мнениеот brum » Нед 28 дек 2014 20:24


Щото има такива неща заложени в заводския софтуер. Не на всички разбира се :) . До колкото помня е често срещано по тия с роторната помпа (1.9 TDI 90/110кс) в софтуера за ръчни скорости (при кодиране за автоматични скорости се ползват други таблици и там проблема го няма). Ето един пример от някакво такова 1.9 TDI. Горе е оригиналната таблица за подаване на гориво при палене, долу е корегираната. По Х е температурата на антифриза, по У са оборотите на мотора. Стойностите в таблицата задават милиграмите впръскано гориво.

При проблемната (оригиналната) версия на таблицата е видно, че ако мотора ти е горещ над 70 градуса и върти на 240 оборота никога няма да запали. Обаче като повърти няколко секунди се 'набира' (раздвижва се, маслото се качва, почва да върти по-лесно) и подминава 280 оборота. При т'ва положениет компа пуска гориво и мотора пали.

Между другото ако някой има такива проблеми и може да си свали и после качи обратно софтуера мога да му помогна с корекцията на проблема в него. Отнема 5 мин :) .
Прикачени файлове
table.JPG


Потребителски аватар
besriworld
Мнения: 54
Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)

Мнениеот besriworld » Пон 29 дек 2014 0:24


Колегата по горе ако каже точно за каква кола става въпрос мога да му проверя и кажа дали има заложен такъв проблем в софтуера.Но това прословуто топло палене се отнася повече за ASV и AFN моторите . Иначе и аз мога да оправя проблема със въпросното палене стига да ми изпратите екуто :wink


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: 1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)

Мнениеот cancro » Съб 30 май 2015 12:46


Здравейте може ли някой да ми направи това съпротивление и да ми го изпрати?


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: 1.9 тди АФН за топлото палене (съпротивление)

Мнениеот Dobromirski » Нед 31 май 2015 3:47


Само да Ви ПРЕДУПРЕДЯ да внимавате.
И аз дълго време не осъзнавах с каква цел е направено това, докато на кола с лош стартер, не й се случи да запали мотора на обратно :scare3
Та, когато двигателя е горещ, и помпата е леко в предварение, при ниски обороти на стартера, двигателя е възможно да запали и да се върти на обратно. :a045
Пп. За щастие, без последици. Как не прескочи ангренажа не знам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта