Шаран 1.9тди 110кс Висока температура на масло

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Шаран 1.9тди 110кс Висока температура на масло

Мнениеот tdi fen » Съб 23 май 2015 18:10


кога загрява толкова градско или извънградско ? интересно защо без газ загрява,а като даваш газ охлажда според мен охладителната система ти прави проблем

Последна промяна от tdi fen на Съб 23 май 2015 18:29, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Шаран 1.9тди 110кс Висока температура на масло

Мнениеот 110afn » Съб 23 май 2015 18:28


Водата си я държи 91-92гр при всякакъв режим на каране. Вентилаторите почти не се включват, дори като спря на място и маслото е на 150-160гр
Вчера в движение съм я гледал с лаптоп и въобще не се влияе водата от маслото


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Шаран 1.9тди 110кс Висока температура на масло

Мнениеот Spas » Съб 23 май 2015 22:37


Това е страшно висока температура на маслото...наскоро карах една Октавия 3 с малко на 200 по магистралата и качи температурата на маслото до 110 градуса, което си е доста..пак. Ако си сигурен в датчика, таблото и компа, не ти остава друго освен да разглобиш и да почистиш всичко основно.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Шаран 1.9тди 110кс Висока температура на масло

Мнениеот 110afn » Сря 27 май 2015 12:41


Одеве замерихме и налягането на маслото. И там всичко е нормално


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Шаран 1.9тди 110кс Висока температура на масло

Мнениеот 110afn » Нед 31 май 2015 10:18


Проблема е решен с нови хидроповдигачи. Сега при цялата газ, която може да се раздава , температурата ходи до 105-110гр.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8997
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Шаран 1.9тди 110кс Висока температура на масло

Мнениеот samo_pechka » Нед 31 май 2015 16:54


Не очаквах да е оттам проблемът. Има ли някакво обяснение защо със смяната им, се е оправила/нормализирала температурата на маслото?


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Шаран 1.9тди 110кс Висока температура на масло

Мнениеот 110afn » Нед 31 май 2015 17:21


Единственото обяснение е, че някой клапан не е затварял добре, отначалото ви споменах за думкане във въздушния филтър
Нали ги знаеш баш майсторите,не са словоохотливи. Каза ми да видя първо центровката по белези, ако е ОК да сменя повдигачите и ако няма оправия да свалям главата и да се гледат водачите, но беше категоричен, че проблема е горе в главата.
А въобще не мислех за кофти повдигачи, сутрин не тракаха, а само когато загрее.
Излиза, че доста коли може да го имат тоя проблем, но просто нямат термометър, който да ти вади очите.
Преди работеше мотора малко остро и мислех, че е от помпата или дюзите, но сега едно мазно стана да ти е кеф да слушаш, а е съвсем леко на предверение. Ще бутам леко на закъснение да се кротне още


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8997
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Шаран 1.9тди 110кс Висока температура на масло

Мнениеот samo_pechka » Нед 31 май 2015 21:20


Ще го имам в предвид, като инфо и решение :th_up . Но не мога да свържа скапан повдигач, като причинител за висока температура на маслото ( и то не с малко) ...Мъча се логически да си го обесня... Предполагам, че въпросният цилиндър с проблема, не изгаря правилно впръсканото гориво ( удължава се времето на горене, поради по-ниската компресия ) и почва да пече буталото в челото и оттам - греене на маслото....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта