голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища

Мнениеот novatora » Съб 14 фев 2015 11:26


Гениална идея. Ще е от полза на много колеги




Потребителски аватар
7 speed DSG
Мнения: 260
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища

Мнениеот 7 speed DSG » Чет 26 фев 2015 16:51


:th_up


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища

Мнениеот valiosport » Съб 13 юни 2015 19:54


Да споделя малко опит с бързите връзки, понеже ми се извади една връзка на дълъг път на близо 100км. от дома и то точно тази отдолу където изкарва от интеркулера и влиза маркуча в пластмасовата тръба от долната страна... Единия чоп направо го нямаше и при съвсем леко натискане на педала маркуча се вадеше от напъна на въздуха...
Решението: Напречно се връзва с метални скобички без да се натягат, въпроса е да са прибрали само, но да не натискат маркуча, а напречно го вързах със свински опашки 5 броя... Това е временно решение и е въпрос на време да се извади друга връзка.
Лично аз съм взел въпроса сериозно и ще си изградя нови турбо пътища от неръждавейка със силиконови колена и яки Т-скоби. Въпроса е как да го измайстора да се хване към оригиналния кулер,или направо нов челен интеркулер.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища

Мнениеот hvp800 » Съб 13 юни 2015 21:33


Решението е да изкараш целия комплект на турбо пътищата и кулера на пазара и да си направиш нови от нераждавейка или алуминий, както дойде. Кулера на АРЛ би ти свършил чудесна работа за 220-250 к. но преправата на пластмасовите уши на входа и изхода не е никак лесна задача. Аз лично избрах варианта с турбо пътища тип "направи си сам" и да ти кажа, доста съм доволен от резултата. Само трябва да слагаш усилени Т-скоби, че другите имат навика да изспускат


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища

Мнениеот valiosport » Съб 13 юни 2015 21:44


Здравей, няма да ги изкарвам за продан, ами ще ги пратя на дълго пътешествие към кофата, като знам какъв яд брах и то точно в прохода, наместих маркуча и се връщах наобратно, само и само да не катеря баира...
Това ако се беше извадила задната снадка към турбото там оставах.... Още ме е яд на тези "бързи връзки"..... Решил съм да ползвам металната част на маркучите към интеркулера, като там ще ги одължа с втулки които ще направя на струга и там буквално ще ги залепя за кулера или ще ги хвана напречно с винтове....
За да не се вадят Т скобите края на тръбата се наваря за да се одебели и няма вадене.
Трябва да се измисли само някаква снадка за към турбото и един рейс-пайп.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища

Мнениеот hvp800 » Нед 14 юни 2015 16:37


Аз когато карах с VB турбина и свалих студения охлюв и на него си заварих изход за маркуч със скоба, за да избегна бързата връзка, след това минах на хибрид 1752vb, където изхода оригинално си е за скоба и те така. Общо взето тези бързи връзки не ги уважавам много, много и отдавна съм се отказал от тях



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта