голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища
Гениална идея. Ще е от полза на много колеги
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища
Да споделя малко опит с бързите връзки, понеже ми се извади една връзка на дълъг път на близо 100км. от дома и то точно тази отдолу където изкарва от интеркулера и влиза маркуча в пластмасовата тръба от долната страна... Единия чоп направо го нямаше и при съвсем леко натискане на педала маркуча се вадеше от напъна на въздуха...
Решението: Напречно се връзва с метални скобички без да се натягат, въпроса е да са прибрали само, но да не натискат маркуча, а напречно го вързах със свински опашки 5 броя... Това е временно решение и е въпрос на време да се извади друга връзка.
Лично аз съм взел въпроса сериозно и ще си изградя нови турбо пътища от неръждавейка със силиконови колена и яки Т-скоби. Въпроса е как да го измайстора да се хване към оригиналния кулер,или направо нов челен интеркулер.
Решението: Напречно се връзва с метални скобички без да се натягат, въпроса е да са прибрали само, но да не натискат маркуча, а напречно го вързах със свински опашки 5 броя... Това е временно решение и е въпрос на време да се извади друга връзка.
Лично аз съм взел въпроса сериозно и ще си изградя нови турбо пътища от неръждавейка със силиконови колена и яки Т-скоби. Въпроса е как да го измайстора да се хване към оригиналния кулер,или направо нов челен интеркулер.
Re: голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища
Решението е да изкараш целия комплект на турбо пътищата и кулера на пазара и да си направиш нови от нераждавейка или алуминий, както дойде. Кулера на АРЛ би ти свършил чудесна работа за 220-250 к. но преправата на пластмасовите уши на входа и изхода не е никак лесна задача. Аз лично избрах варианта с турбо пътища тип "направи си сам" и да ти кажа, доста съм доволен от резултата. Само трябва да слагаш усилени Т-скоби, че другите имат навика да изспускат
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища
Здравей, няма да ги изкарвам за продан, ами ще ги пратя на дълго пътешествие към кофата, като знам какъв яд брах и то точно в прохода, наместих маркуча и се връщах наобратно, само и само да не катеря баира...
Това ако се беше извадила задната снадка към турбото там оставах.... Още ме е яд на тези "бързи връзки"..... Решил съм да ползвам металната част на маркучите към интеркулера, като там ще ги одължа с втулки които ще направя на струга и там буквално ще ги залепя за кулера или ще ги хвана напречно с винтове....
За да не се вадят Т скобите края на тръбата се наваря за да се одебели и няма вадене.
Трябва да се измисли само някаква снадка за към турбото и един рейс-пайп.
Това ако се беше извадила задната снадка към турбото там оставах.... Още ме е яд на тези "бързи връзки"..... Решил съм да ползвам металната част на маркучите към интеркулера, като там ще ги одължа с втулки които ще направя на струга и там буквално ще ги залепя за кулера или ще ги хвана напречно с винтове....
За да не се вадят Т скобите края на тръбата се наваря за да се одебели и няма вадене.
Трябва да се измисли само някаква снадка за към турбото и един рейс-пайп.
Re: голф 4 TDI бързи връзки турбо пътища
Аз когато карах с VB турбина и свалих студения охлюв и на него си заварих изход за маркуч със скоба, за да избегна бързата връзка, след това минах на хибрид 1752vb, където изхода оригинално си е за скоба и те така. Общо взето тези бързи връзки не ги уважавам много, много и отдавна съм се отказал от тях
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 73 госта