Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
azmrazqbmw
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 20 авг 2014 12:36
Автомобил: golf 3
Двигател: AAZ 92

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот azmrazqbmw » Нед 29 ное 2015 21:51


ДА стоя 3 месеца беше премахната от двигателя благодаря ти колега а как по точно да го оправя ? Технически грамотен съм но не съм се занимавал досега със смяна на цял двигател :)




Потребителски аватар
krasitt.
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 06 юни 2009 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот krasitt. » Пон 30 ное 2015 0:29


Напълни помпата и ще запали. Ако помпата е празна и на въже да я теглиш пак няма да подкачи.


ivel
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: кранево

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот ivel » Пон 30 ное 2015 6:27


то ,хубаво сте ги белязали,ама колкото е стояла,надали помните какво сте белязали,а и говоря за болтовете,а не за самите маркучета. ако наистина са разменени ще чакаш да запали около 38-и януари,затова ти казвам да ги отвиеш болтовете и да ги провериш,единият за доставката е с големи отвори,а другият с едно мини клапанче отпред.иначе помпата дори да е празна ще си качи доволно.при ремонти на такива помпи,както са празни си качват гориво и то сравнително бързо(стига да не е била на баир нагоре)ако всичко ти е наред причините да не подкачва са 3-запушен горивопровод,разменени болтове на щуцерите или счупени лопатки на доставната помпа.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3102
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот georgebonev » Пон 30 ное 2015 9:58


Хм, подпалихме един бус 1.7D, стоял около година поне без да се пали.
Колегата да си намери още една кола,която да дава ток по кабели към акумулатора, да не пада. Ще му се наложи да върти поне половин час до час.
Първо - проверка на белезите на зацепването! На включена 4 или 5 скорост и ремък сложен! Коляновия вал - по белега на маховика - има само една "цепка", разпределителния вал - като се свали капака на клапаните и клапаните/повдигачите на първи цилиндър да са повдигнати на положение "2 без 10" (като буквата V) и хоризонталния канал от другата страна (от към скоростите) да е в хоризонтално положение (може да се обърка, ако клапаните/повдигачите са в обратното положение ^ - "4 без 20"), помпата - по малката дупка - да съвпадне с отвора в плочата отзад. Да се надяваме, че помпата е била в това положение преди това. Предполагам, че поне белезите на двата вала ще съвпаднат. Ако белега на помпата е избягал - с разхлабване на ремъка и превъртане на шайбата на помпата да съвпадне. Ако двата вала се разминават - по-сложно е, разхлабва или се маха ремъка, наглася се първо коляновия вал, след това разпределителния и накрая помпата. Много внимателно обаче, за да не затегнат/ударят клапаните в буталата.
Ако всичко е наред,
Второ - около 2 литра бутилка с нафта. Откачате маркуча от филтъра за гориво, който отива към помпата и наливате със спринцовка (или малка фунийка) в маркуча, като той е вдигнат нависоко, докато прелее и след това постепенно доливате, да не остане без гориво и влезе въздух отново.
Въртите на стартер докато запали при отвити леко тръбички за високо налягане от помпата (ще видите дали ще протече и като протече завивате) или от дюзите (като протече - завивате и там).
Важно е да се долива нафта в тръбичката докато въртите на стартер. Правете и почивки след 3-4 завъртания няколко секунди до минута.
Като запали изчакайте минута да стабилизира, закачате и затягате маркучите.


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=432512
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=4148269#p4148269
Центровка голф3 1,9 ТД


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот Mapoka » Пон 30 ное 2015 10:56


georgebonev написа:Колегата да си намери още една кола,която да дава ток по кабели към акумулатора, да не пада. Ще му се наложи да върти поне половин час до час.


Бях решил да не пиша, понеже съм нямам много взимане даване с дизелови автомобили, но като чета по колко ви се налага да въртите за да запали...
Подобен случай имахме с комшията на неговия дизел (рено 19 чист дизел).
Та отваряхме помпата за смяна на О пръстена на главата и попаднахме във подобно приключение като колегата, върти върти и нищо.
Понеже при нас първо запуши стартера, откачихме ангренажа, развихме тръбичките от към дюзите и въртяхме само помпата с дрелката с камък от гедоре.
Наистина като знам колко въртяхме с дрелка, не е сигурно дали стартера или акумулатора щеше да го издържи, та като хвърли нормално нафта от всичките тръбички върнахме системата в оригиналния си вид и въпреки това пак искаше доста въртене преди да успее да запали.

Споделям как се оправихме тогава, може просто да ни е провървяло :mhihi , но все пак да споделя

Последна промяна от Mapoka на Пон 30 ное 2015 11:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8456
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот samo_pechka » Пон 30 ное 2015 11:01


Отговорих ти на л.с. :)


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот milmar » Пон 30 ное 2015 15:38


Какви акумулатори, какви трафопостове :confused .
Напълнете принудително ГНП с една бутилка с нафта и маркуч докато протече от изходящия маркуч. Аз съм засмуквал с уста, ама опит си трябва :icon_lol . Когато сменях за пръв път горивен филтър, направих така, че двигателя опразни ГНП, без да успее да се обезвъздуши филтъра, изгасна и край. Не бях пред къщи и не можех да разчитам да зареждам акумулатора n-пъти и да пробвам до изгаряне на стартера, затова след 3-4 завъртания се отказах и запретнах ръкави :biggrin .


Потребителски аватар
azmrazqbmw
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 20 авг 2014 12:36
Автомобил: golf 3
Двигател: AAZ 92

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот azmrazqbmw » Пон 30 ное 2015 20:32


Проблема е решен колеги задърпахме го и след около 50 метра на 3 та запали благодаря на всички отзовали се :)


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот Водния дух1 » Пон 30 ное 2015 20:49


Абе това с дърпането си е направо руска рулетка-ако човека не знае кво точно тр. да прави може да прескочи 2-3 зъба на ангр.ремък и да стане салата.Радвам се ,че при тебе е протекло вс. добре.Иначе за дрелката ,която спомена колегата си е хитро-за да не скапиш акуто и стартера. :th_up


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот milmar » Вто 01 дек 2015 0:44


Много "хитро", заради празна ГНП да свалиш ангренажа :confused .
То с дрелката както си почнал, може и акумулатора да си заредиш, просто сваляш пистовия ремък :mhihi ....

ПП1: Абе, макар и късното време се позамислих :gruebel , не са много дрелките, които могат да завъртят сглобено ГНП със все пружини и аксиални ексцентрични шайби и т.н. :biggrin .
ПП2: Мисълта ми е, че доста трудно се върти, който не е пробвал да върти на ръка ГНП .... но пък на Рено не съм въртял ГНП, може да е различно от БОШ-овското...


ivel
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: кранево

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот ivel » Вто 01 дек 2015 5:24


просто за инфо-на реното помпата е лукас,а те се въртят свободно.там обезвъздушаването става със смъкнат ремък и въртене на помпата на ръка.при голфа ,обаче е бошова помпа и този номер не минава


Потребителски аватар
cloud
Мнения: 226
Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:22
Автомобил: Vento
Двигател: 1Y
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот cloud » Вто 01 дек 2015 11:13


Цялата работа става много лесно с бутилка 2л нафта и ръчна помпичка, свързва се на входа на филтъра и се пълни и филтъра и помпата с гориво. И аз така се мъчих много, докато не си купих такава ръчна помпа, по спомен за 11-12лв.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8456
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот samo_pechka » Вто 01 дек 2015 17:35


Радвам се, че колегатае подкарал колата , въпреки от немалкия риск да стане сериозен гаф при дърпането.
Ще цитирам съвета си, който написах на ЛС на колегата
azmrazqbmw написа:Колега за да не спамим в темата би ли ми помогнал с тези пластинки къде се намират точно в ГНП-то :)?


samo_pechka написа:Вътре в него са. Дано не е от ръжда.
До тях току така не можеш да стигнеш :) разглобява се тотално помпата.
Сега за проблема ти : имаш четири варианта, почвам от най-скъпите.
1) друга помпа, здрава
2) смъкваш помпата (твоята) и я носиш на помпаджия да я "завърти" на стенда , причината защо на стенд: не можеш да вдигнеш на стартер нужните обороти за да "измъкнеш" от местата им самите лопатки ( пластини) и така да се раздвижат.

3)смъкваш я, потапяш двата маркуча за нафтата в бутилка пълна с газ и масло ( може и нафта+ масло) маслото да е поне 300мл на литър газ ( нафта) и с помоща на мощна бормашина я развърташ до към две хил оборота ( м/у другото това отговаря на 4 к.об. в минута на кол.вал :) т.е. не знам дали разбра, че е абс.невъзможно да се постигне на старер тези обороти :) Едновремено с това дърпаш на макс рейката за газта, да видиш дали изхвърля яко нафта
4) да имаш луд късмет и все пак на старер да се раздвижат лопатките :) откачи пак маркучите за нафтата, топни ги в чиста бутилка пълна с масло и нафта( газ е най-добре ама...) . Закрепи я да не се клати в колата. И върти да видим.
В заключение , дано да не си скапал и самите дюзи от стоене без нафта.
Поздрави.

Дано колегата няма нещо против .
И наистина в случая с въртенето с дрелка е вариант много удачен в случая, обясних с мнението си защо .
Сега се сетих, че има още един добър вариант ( просто скоро не ми е идвала при мен кола с такъш проблем ) . Имам съд ( прилича на бутилка ) , който се помпи и се вкарва под налягане масло в неудобни места ( прим.скор.кутии ) Та бих го напълнил с нафта, напомпва се с въздух и се вкарва нафта под ниско налягане ( постоянно ) така колата ако не е задрало буталцето в ГНП ще запали гарантирано на стартер. И като се вдигнат достатъчно оборотите на мотора ще може да се раздвижат лопатките на пластинчатата помпа.


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот Mapoka » Вто 01 дек 2015 17:41


milmar написа:Много "хитро", заради празна ГНП да свалиш ангренажа :confused .
То с дрелката както си почнал, може и акумулатора да си заредиш, просто сваляш пистовия ремък :mhihi ....


Помпата поне при нас не беше празна, понеже с подкачвачката (поне неговата кочина имаше) я натълнихме, поне до степен да не излива въздух повече от обратката, но не искаше да "хвърли" от тръбичките.
При положение че бяхме сваляли помпата ангренажа ни беше най малката трудност... (да знам че не е нужно да се сваля помпата само за О пръстена, но го хванах на вече свалена)

Иначе за алтернатора не ползвам дрелка, а винтоверт, захранвам го от запалката така че като върти алтернатора да се самоподпитава, единственото лошо е че кпд-то е над 110% и като се увлечеш може да презареди акумулатора :Mr Green Fun :mhihi

Освен с този помпа с друга помпа съм нямал вземане даване, просто споделям, ако не е приложимо просто го прескочете и пробвайте другите варианти.

Нямам идея да се заяждам питам от любопитство, какво създава толкова голямо усилие на превъртане? Най "коравата" част оказваща съпротивление не е ли пружината на буталото, усилието за създаване на налягане го премахваме от сметката понеже системата е отворена.


Потребителски аватар
azmrazqbmw
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 20 авг 2014 12:36
Автомобил: golf 3
Двигател: AAZ 92

Re: Голф 3 1.9 GTD (AAZ) не качва гориво до ГНП

Мнениеот azmrazqbmw » Вто 01 дек 2015 17:58


Че има опастност има но само да спомена че това беше най удачния начин защото нямам корав акумулатор и неможах да взема от някой за да въртим иначе бих направил това което каза колегата samo_pechka благодаря отново че се отзовахте :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ivodr800s, Илиян И. 79 и 62 госта