Golf IV 1.9 TDI 110 кс-1998г 1J1-проблем със запалването

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
noumad
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 19 фев 2014 3:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Golf IV 1.9 TDI 110 кс-1998г 1J1-проблем със запалването

Мнениеот noumad » Чет 18 фев 2016 23:50


Здравейте колеги, от скоро автомобила има проблем със запалването. Проблема се състои в следното: при подаване на контакт не светва лампата за подгрева и колкото и да въртя не пали. Пробвам няколко пъти-включвам на контакт и ако не светне лампата за подгрева пак изключвам и така докато светне. Тогава пали без проблем. Днес обаче изгасна в движение. Току що бях тръгнал и бях минал около 1 км, не беше загряла още. Отново отказваше да запали. Пробвах няколко пъти да светне лампата за подгрева. Поизчаках и пак пробвах, светна и запали. Прибрах я веднага и не съм я карал да загрее, защото ме беше страх да не ми направи същия номер. Ще Ви бъда много благодарен ако ми дадете насоки от какво може да е проблема.




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf IV 1.9 TDI 110 кс-1998г 1J1-проблем със запалването

Мнениеот vlado_tonev » Пет 19 фев 2016 6:47


Реле 109,което се намира се под волана.Разкачаш пластмасите и ще го видиш.Ново е около 20 лв,а ако искаш може и да презапоиш твоето.Има много информация за него.Успех!


Потребителски аватар
chefo_
Мнения: 711
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
Автомобил: vw golf 97 ubi
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf IV 1.9 TDI 110 кс-1998г 1J1-проблем със запалването

Мнениеот chefo_ » Чет 03 мар 2016 19:35


Колега не си играй да даваш пари за ново, свали твоето надявам се имаш поялник който да ти върши работа и малко калай, сваляш релето запомняш как е стояло на таблото и го отваряш, когато г отвориш внимателно го презапояваш като внимаваш да не запоиш две съседни крачета.
в продължение на 2седмици и аз бях без кола заради това реле.съвета ми е да си оправиш това и след това да си намериш едно за резерва. надявам се да съм ти помогнал
това нещо се получава от времето с което работи това реле затова всички коли от ваг отбора имат проблеми с него, това е реле управлява компютъра, помпата и подгрева на свещите при 1,9тди, при други модели управлява само компа на колата и така нататък , та проблема се получава от това че релето е подложено на всекидневно греене и с течение на времето се получават микро пукнатини които причиняват това неприятно събитие.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, Google [Bot] и 63 госта