Golf IV 1.9 TDI 110 кс-1998г 1J1-проблем със запалването
Golf IV 1.9 TDI 110 кс-1998г 1J1-проблем със запалването
Здравейте колеги, от скоро автомобила има проблем със запалването. Проблема се състои в следното: при подаване на контакт не светва лампата за подгрева и колкото и да въртя не пали. Пробвам няколко пъти-включвам на контакт и ако не светне лампата за подгрева пак изключвам и така докато светне. Тогава пали без проблем. Днес обаче изгасна в движение. Току що бях тръгнал и бях минал около 1 км, не беше загряла още. Отново отказваше да запали. Пробвах няколко пъти да светне лампата за подгрева. Поизчаках и пак пробвах, светна и запали. Прибрах я веднага и не съм я карал да загрее, защото ме беше страх да не ми направи същия номер. Ще Ви бъда много благодарен ако ми дадете насоки от какво може да е проблема.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf IV 1.9 TDI 110 кс-1998г 1J1-проблем със запалването
Реле 109,което се намира се под волана.Разкачаш пластмасите и ще го видиш.Ново е около 20 лв,а ако искаш може и да презапоиш твоето.Има много информация за него.Успех!
- chefo_
- Мнения: 711
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
- Автомобил: vw golf 97 ubi
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf IV 1.9 TDI 110 кс-1998г 1J1-проблем със запалването
Колега не си играй да даваш пари за ново, свали твоето надявам се имаш поялник който да ти върши работа и малко калай, сваляш релето запомняш как е стояло на таблото и го отваряш, когато г отвориш внимателно го презапояваш като внимаваш да не запоиш две съседни крачета.
в продължение на 2седмици и аз бях без кола заради това реле.съвета ми е да си оправиш това и след това да си намериш едно за резерва. надявам се да съм ти помогнал
това нещо се получава от времето с което работи това реле затова всички коли от ваг отбора имат проблеми с него, това е реле управлява компютъра, помпата и подгрева на свещите при 1,9тди, при други модели управлява само компа на колата и така нататък , та проблема се получава от това че релето е подложено на всекидневно греене и с течение на времето се получават микро пукнатини които причиняват това неприятно събитие.
в продължение на 2седмици и аз бях без кола заради това реле.съвета ми е да си оправиш това и след това да си намериш едно за резерва. надявам се да съм ти помогнал
това нещо се получава от времето с което работи това реле затова всички коли от ваг отбора имат проблеми с него, това е реле управлява компютъра, помпата и подгрева на свещите при 1,9тди, при други модели управлява само компа на колата и така нататък , та проблема се получава от това че релето е подложено на всекидневно греене и с течение на времето се получават микро пукнатини които причиняват това неприятно събитие.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта