Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо

Мнениеот vlado_tonev » Нед 03 апр 2016 22:38


Ти с кой мотор си?Можеш ли да постнеш един лог....при 4000 оборота,на колко процента е N75?




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо

Мнениеот valiosport » Нед 03 апр 2016 23:03


Еми то в заглавието на темата пише с кой мотор съм, лог няма как да дам защото съм с телефон, но може другата седмица пак да я включим само кажи кои канали трябва да гледам?
Само един въпрос имам... имам приятел който има същия мотор само че неговата е нагласена с дебитомер, а моята без дебитомер. Как е по-пъргава със или без дебитомер?


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо

Мнениеот vlado_tonev » Пон 04 апр 2016 6:43


Охххх......бях се отнесъл за това че си ПД 150.Канал 11 само виж последната колонка на колко процента при 4000 оборота е клапана.По принцип не съм много в час с разликата когато е с чип и когато е стоков.Ти щом си по МАП,значи си чипнат,нали?Направи един лог на 3,8,11 канал.Англииските пичове пишат че нормално ARL надува до 1.8 и холда трябва да е не повече от 1.3,но ти си с чип и вече от там може да мърдат при теб малко стоиностите.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо

Мнениеот lubo007 » Пон 04 апр 2016 7:17


има ли значение колата дали е с чип или не - процентите на N75( и при кола с чип ли трябва да са до 80%)


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо

Мнениеот valiosport » Пон 04 апр 2016 8:36


Чипнат съм да, 1.3 холд мисля че беше нормалното налягане на 131к.с, няма как да съм на 1.3 холд при положение че стокова надува на 1.4 или 1.5 не съм 100% сигурен колко надува стоков. Холда ми е 1.7 в момента с пикове до 1.9 с газ на втора, трета, четвърта до долу. Някой път като и дам газ до долу на трета мига ЕСП, а понякога е мудна и мисля че актуатора се бъзика нещо...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта