Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Ти с кой мотор си?Можеш ли да постнеш един лог....при 4000 оборота,на колко процента е N75?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Еми то в заглавието на темата пише с кой мотор съм, лог няма как да дам защото съм с телефон, но може другата седмица пак да я включим само кажи кои канали трябва да гледам?
Само един въпрос имам... имам приятел който има същия мотор само че неговата е нагласена с дебитомер, а моята без дебитомер. Как е по-пъргава със или без дебитомер?
Само един въпрос имам... имам приятел който има същия мотор само че неговата е нагласена с дебитомер, а моята без дебитомер. Как е по-пъргава със или без дебитомер?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Охххх......бях се отнесъл за това че си ПД 150.Канал 11 само виж последната колонка на колко процента при 4000 оборота е клапана.По принцип не съм много в час с разликата когато е с чип и когато е стоков.Ти щом си по МАП,значи си чипнат,нали?Направи един лог на 3,8,11 канал.Англииските пичове пишат че нормално ARL надува до 1.8 и холда трябва да е не повече от 1.3,но ти си с чип и вече от там може да мърдат при теб малко стоиностите.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
има ли значение колата дали е с чип или не - процентите на N75( и при кола с чип ли трябва да са до 80%)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL-актуатор турбо
Чипнат съм да, 1.3 холд мисля че беше нормалното налягане на 131к.с, няма как да съм на 1.3 холд при положение че стокова надува на 1.4 или 1.5 не съм 100% сигурен колко надува стоков. Холда ми е 1.7 в момента с пикове до 1.9 с газ на втора, трета, четвърта до долу. Някой път като и дам газ до долу на трета мига ЕСП, а понякога е мудна и мисля че актуатора се бъзика нещо...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта