VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
morfei - това което си чел е за атмосферни бензинови мотори и това ,че доста често майсторите като не знаят какво да кажат по клапи,свещи,стъпкони мотори/на бензина сместа е доста сложна за угаждане и това му е недостатък/ и викат катализатор.При дизела е каталитичен конвертор - теми за махането му си има.Като за начало на стар дизел е 100% запушен заради саждите - знам какво видях като начупиха моя
.Запушва турбо и т.н.При дизел звука не се променя
- не слагайте резонатори на дизелова кола
освен че ще ви вземат пари после ще ги сменяте постоянно заради гниене.Препоръчвам на вески закупил си ТДИ на старо да маха катализатора-играта е малка ,а плюсовете са от леко 4поотпушване" на колата до спестени проблеми с турбото/особнено с променлива геометрия/,или най-лошото висока температура в колектора и от там изипчане на маслото в турбото/тва само съм чувал че се случва и е доооста крайно/.За изкопуването на дизелови катализатори обаче не знам как стой въпроса 
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Passat_IV_BG написа:Най-сетне - успях да махна секретните болтове (2 дена работа + една счупена китка) и болтовете ги нямаше. Сега сложих нови и всичко изглежда наред (дано). Сега обаче имам други въпроси - наскоро смених накладките (сложех Текстар) и сега трябва да сменя и дисковете - някви препоръки за магазини в софия?
АутоПлюс - Зимерман са хубави дискове. По принцип при смяната на накладки се сменят и дисковете ако имат големи ръбове, дано твоите накладки не са тръгнали на криво.
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
дисковете се сменят според дебелината им .. има си мин. дебелина на диска указана от производителя .. моя майстор ми носи дисковете на стругар при смяна на накладките .. за да ги изравни ... НО това е доста спорна практика .. да се практикува само при гаранция от майстора за качеството .. при мен за 5г. веднъж стана сакатлък .. и човека си ми купи нови дискове 

- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Като стана дума за спирачки,и аз се чудех дали да сменям задните дискове че ми бяха свършили накладките и така и така отварям и като видях дисковете в какво състояние са и резултата вече е такъв:
Нови дискове Bosch + накладки АТЕ
Нови дискове Bosch + накладки АТЕ
- Tedo-
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
забелязал съм, че задните дискове се износват доста бързо... явно е от пясъка по "чистите" ни пътища...
учудвам се, как може да смените накладките и чак след това да се сетите за дисковете... това е двойна работа - да не говорим и че накладките веднъж се нагаждат по старите, а след това 2-ри път по новите дискове...
учудвам се, как може да смените накладките и чак след това да се сетите за дисковете... това е двойна работа - да не говорим и че накладките веднъж се нагаждат по старите, а след това 2-ри път по новите дискове...
- dimodiver
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 09 ное 2015 20:15
- Автомобил: Passat Touran
- Двигател: AFN 1998 AVQ 2004
- Местоположение: Норвегия
Re: VW Passat V 1.9 TDI 110 HP Synchro(4x4) Hi-line
Здравейте колеги! По повода поддръжката и консумативите на VW Passat 1.9 TDI 110 HP Synchro. Имам го същия от около 4 г. Изминал съм около 103-104 хил. км. Колата в момента е на 365 хил. км. С този пасат съм ходил 3 пъти от Норвегия до България и обратно, натоварен до дупка + кутия на покрива. Мога да кажа само хубави думи за тази кола. Евтина поддръжка, лесно се намират части, почти всичко съм сменял сам - масло, филтри, накладки, дискове, хидравлична помпа(смених я преди около месец на 364 хил. км. и беше оригиналната помпа), гърне, ремъци(с изключение на ангренажния ремък). Всичко изброено са консумативи, но щом искаш да караш ще сменяш, няма как. Никога съм нямал проблеми с електрониката(дай боже да продължава така). За времето от когато имам колата до сега по окачването съм сменил само един тампон на носача отляво, домързя ме да сменя същия от дясно. Зимата пали безотказно, дори и на студовете в Норвегия. На заснежен път колата се държи много добре. Разход на гориво средно 6л./100км. Изобщо не мисля да я сменям, напротив мисля да продължавам да си я карам. Забравих да допълня - карайте задължително с еднакви гуми. Лека и успех на всички!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984 и 81 госта