morfei - това което си чел е за атмосферни бензинови мотори и това ,че доста често майсторите като не знаят какво да кажат по клапи,свещи,стъпкони мотори/на бензина сместа е доста сложна за угаждане и това му е недостатък/ и викат катализатор.При дизела е каталитичен конвертор - теми за махането му си има.Като за начало на стар дизел е 100% запушен заради саждите - знам какво видях като начупиха моя

.Запушва турбо и т.н.При дизел звука не се променя

- не слагайте резонатори на дизелова кола

освен че ще ви вземат пари после ще ги сменяте постоянно заради гниене.Препоръчвам на вески закупил си ТДИ на старо да маха катализатора-играта е малка ,а плюсовете са от леко 4поотпушване" на колата до спестени проблеми с турбото/особнено с променлива геометрия/,или най-лошото висока температура в колектора и от там изипчане на маслото в турбото/тва само съм чувал че се случва и е доооста крайно/.За изкопуването на дизелови катализатори обаче не знам как стой въпроса
